Nederland in de finale!

YAY, we zijn door! Nederland heeft de finale gehaald =D! Na mijn werk ben ik gelijk de hapjes gaan maken met mijn zusje en hebben we de Eurovisie scorelijstjes erbij gepakt om te beoordelen wie er naar die finale moet =].
 
En voor het eerst hoorde ik alle nummers! Er zaten wat leuke tussen (en wat saaie), maar Nederland vond ik serieus leuk! Lekker rustig en het klonk als zo'n nummer waar je met je lover op kunt dansen ^^.  I liked it! En dat is uitzonderlijk voor mij haha. Meestal vind ik onze inzending niks of het kan er mee door. Maar dit keer vind ik ze echt goed =]!

Hier is in elk geval het optreden van gisteren:
 
Natuurlijk heb ik ook een persoonlijk top drie gemaakt =]! Hongarije(András Kállay-Saunders-Running) was deze halve finale echt mijn favoriet. Leuke jongen, goed nummer, mooie stem, hij heeft mooi zijn lied verwoord en een nummer met betekenis gemaakt =]!
Op twee stond bij mij Oekraïne (Mariya Yaremchuk - Tick Tock). Ik vond het wel lekker modern klinken ^^!
Op nummer drie was Rusland (Tolmachevy Sisters- Shine) gekomen. De tweeling, die ook het junior Eurovisie songfestival hadden gewonnen.
 
Anyways, van de 16 landen gingen er 10 door naar de finale! Behalve Nederland zijn ook Hongarije, Rusland, Oekraïne, IJsland, Azerbaijan, Montenegro,  Zweden, Armenië en San Marino door! Dus in elk geval mijn top drie is in de finale =D!
 
En vanavond komt er weer een nieuwe halve finale met andere landen, die zich dolgraag in de finale willen plaatsen. Ik ben er klaar voor! Vanavond vind je mij weer omringd met allemaal hapjes voor de buis haha ^^!
 
Was jij ook happy voor Nederland? En ga jij vanavond ook weer kijken (21:00, Nederland 1)?
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik wist niet dat het vanavond weer op tv komt! Misschien ga ik weer kijken. Calm after the Storm vind ik zo'n mooi liedje, ik heb het al de hele dag in mijn hoofd. Stiekem hoop ik dat ze winnen, hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten