Jaisalmer in the air!

So there we are! Eindelijk! Jaisalmer! Ankit reed met een lokale bus achter ons aan en kwam maar net iets later aan haha! Uiteindelijk stonden we bijna een half uur vast met onze bus, omdat er een trein aankwam. Dus wij wachten en wachten. Werd ik ineens gebeld! Haha zat hij al de hele reis achter ons!
 
Maar wel super leuk natuurlijk om te horen! Toen we aankwamen moesten we weer (zoals elke keer onze paspoorten laten zien). Dat had ik nog helemaal niet verteld, maar elk hotel wilt onze paspoorten zien (die van mij en de groep).
 
Maar goed, daar waren we dan! Vlakbij de Pakistaanse grens! Dus we zagen al steeds meer mensen van het leger gewoon met hun geweer rondlopen. Echt ongelofelijk dat we zo vlakbij een land als Pakistan zijn! Deze hele reis ben ik al ver voorbij landen als Iran, Afghanistan en Pakistan gereisd! Ik denk dat ik dat nooit had verwacht vroeger. Het waren landen, die ik in mijn atlas zag en verder niks van wist of dacht van te gaan weten!

Maar we hadden een prachtig groot hotel met zwembad en uitzicht op het oude fort van Jaisalmer!
Ja we hadden het wat dat betreft wel lekker rustig =]!
Toch wilde ik en Ankit gelijk op pad voordat het avond was en we in het hotel geplakt zaten haha! We gingen naar een vage plaats tegenover ons hotel toe. Eerst wist ik niet wat het was. Ik dacht een oude ruïne of zoiets. Maar het bleek dat het de "Vyas Chhatri"was. Gaat er al een belletje rekenen? Nee, bij mij eerst ook niet! Maar het bleek dus een oude crematie plaats te zijn! Ja romantisch kunnen Ankit en ik onze reis wel maken haha. Daarbij denkt iedereen iedere keer als ik met Ankit voorbij loopt, dat hij mijn gids is in plaats van mijn vriend haha!
Ondertussen niet wetend dat het een oude crematieplaats was zaten Ankit en ik vrolijk foto's te maken en overal op te klimmen haha xD!
Toen Ankit de as en de haren op de grond zag wist hij wel dat het een crematieplaats was, maar dat verteld hij dan ook even niet xD. Verder was het wel een mooie plaats om te lopen hoor. Weinig toeristen, dus je hebt de plaats zo goed als voor jezelf alleen. Plus je hebt een mooi uitzicht over de stad en alweer het oude bekende fort!
En ja het is een mooie plaats om de zonsondergang te bekijken ^^! Iets wat Ankit en ik dus ook deden =]!
Ankit wilde nog foto's van mij maken haha ^^! Achteraf ben ik ook wel blij dat hij dat gedaan heeft. Haha mijn lieve fotograaf <3!
 
Good Night <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw! Gaaf om te zien! Zit je nu nog steeds in India? (daar zat je toch?) Ben je er alleen met Ankit heen gereisd? Ben benieuwd naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten