Happy Mothersday!

Jaja, vandaag is het Moederdag! De tijd om je moeder even in het zonnetje te zetten. Gisteren ben ik door de regen nog even een taart voor haar wezen halen (she loves that so much) en een leuk cadeau hadden we al voor haar klaar <3!
 
Tja me moeder, het is toch de persoon bij wie ik alles kwijt kan. Zonder haar zou ik niet kunnen! Voor tips of wat dan ook kan ik altijd bij haar terecht en ow wat ben ik toch dankbaar als ze in de ochtend weer eens een kopje thee voor me klaar heeft gemaakt <3! Ze is een bijzondere, zorgzame en lieve moeder die zichzelf eigenlijk te vaak wegcijfert voor het gezin en door het vuur gaat om haar kinderen het beste te geven. Daarom is ze mijn lieve moeder waar ik zo trots op ben <3!Mijn voorbeeld in het leven =]! Fijne Moederdag mama <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten