Eurovision tv tip!

Aaaaah vanavond is het dan eindelijk zover! De eerste halve finale van Eurovision 2014! En Nederland is vandaag van de partij! Ik heb er onwijs veel zin in en kijk er serieus al een jaar naar uit! Ik kan er echt helemaal in meegaan en om het nog specialer te maken, heb ik nog een tip voor je =P! Wil je echt meeleven en je eigen mening geven, download dan eens het leuke Eurovisie Scorelijstje =]!

Vanavond ga ik allemaal hapjes maken om in de stemming te komen. Altijd lekker <3! En ook al doet Turkije niet mee kan ik het niet laten om ook wat Baklava te maken met mijn zusje =D!

Maar nu kan je dus nog meer meeleven met de Eurovisie gekte! Download je scorelijstje op Songfestival.nl en oordeel mee =P! Ik ben benieuwd of mijn zusje en ik straks een totaal andere score hebben =P!

Have fun tonight(21:00, Nederland 1)!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten