30 days of the AB Challenge!

Tumblr
Aaah wat haat ik het toch om te sporten, maar ik ben deze week toch echt begonnen! En dan met een speciale AB challenge om een strakkere buik te krijgen =P! Meer wil ik ook eigenlijk niet. Ik ben al skinny en er mag best wat vet aan, maar mijn buik moet hoe dan ook van mezelf strakker =]! Ik ben onwijs fan van naveltruitjes, dus hoe strakker hoe mooier hè =P! En ik wil even leuk doen voor mijn vriend in oktober met me buikje ;)!
 
Anyways, mijn zusje deed de AB challenge die bij haar aardig goed werkte, dus ik wil het ook eens proberen. Met behulp van een rooster probeer ik dat waar te maken =]!

Dit is het dan, het rooster: 
Dertig dagen lang in elk geval hard trainen en daarna weet ik het nog niet. Eerst maar dit volhouden. Ik kan je eerlijk zeggen, ik heb koppijn! Maar ja, als het na dertig dagen heeft gewerkt ben ik blij =P! Gelukkig is er om de drie dagen wel een rustdag!
 
Wat denk je ervan? Zou je het doen voor een strakker buikje of heb je het al gedaan?
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. En, al resultaat? Ik heb het ook gedaan en ben erg tevreden. Mijn weegschaal (van hulpwinkel) meet vetpercentage en spiermassa en daarin zag ik echt resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten