Welkom in het Indiase paleisje!

Eindelijk kwamen we dan om 4 uur s 'middags aan in hotel Udai Villas Palace. Wie denkt dat de reiziger alleen maar in vage hotels zit met kleine kamers heeft het mis. Dit hotel was luxer dan ik verwachtte. Ik had het beeld, dat we in hotels zouden komen waar je maar niet teveel van moest verwachten. Je bent ten slotte in India! Maar eigenlijk viel het mee en hebben we best mooie verblijfplaatsen gehad, waaronder het hotel Udai Vilas Palace!

Ook hadden we gewoon mooie kamers! Niet heel speciaal, maar we hadden zeker niks te klagen! Deze dag deelde ik mijn kamer met Tanja. De oudste (24) van onze "jonge" meidengroep.
Eventjes weer over muurtjes spieken, wat er nou eigenlijk buiten het hotel te zien is haha ^^! Ik heb ook nog even met Carlijn het landschap van buiten bekeken. Ik hoopte wat loslopenede kamelen te spotten, maar helaas. Alleen maar landschap! We zaten echt in the middle of nowhere! Verwacht ook maar geen wifi dus!
Tja, wat doe je dan zonder wifi? Bij het zwembad hangen! Tanja was al zo enthousiast om te gaan zwemmen. Ik vond het daar te koud voor en ik had geen zin meer om me helemaal om te kleden.
Wij (Moniek, Carlijn en ik) daarentegen gingen lekker ouderwets schrijven in ons reisdagboek. Ik dacht altijd, dat ik een van de weinige was die dat bijhield. Meestal hoor ik vele zeggen, dat ze het toch niet kunnen bijhouden, maar dit keer zaten bijna alle reizigers in mijn groep flink te schrijven!

Daarna gingen we een avond tegemoet met live muziek op zo'n traditioneel instrument tijdens het eten. En de man speelde vader Jakob! Eerst was het nog wel grappig, maar de komende 30 dagen zou het echt onze neus uit komen! Overal spelen ze namelijk precies hetzelfde nummer xD.
Gelukkig was er één show wel eenmalig. Dan irriteerde dat niet deze reis xD. We kregen die avond een poppenshow. Iets wat blijkbaar echt bij India hoort! Grappig dat ze zoiets hebben, wel een beetje vaag xD!

Tja, ik was die avond eigenlijk kapot moe en wilde liever slapen. Maar ja, natuurlijk werd ik later op de avond weer uitgekozen om mee te doen bij de act xD. Ach met een nep lach deed ik maar mee, maar omg wat miste ik mijn bed! Sleep = love!
 
Tja, it was a long day!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten