Walking through Delhi!

De eerste officiële dag om India te leren kennen. En dat begon in de hoofdstad Delhi! In de ochtend waren we alvast opzoek naar een pin automaat en wat broodjes bij de bakker. Daarna konden we vertrekken naar onze eerste tempel: de Lakshmi tempel. Een tempel van geluk. Helaas mochten we van binnen geen foto maken, maar alleen de buitenkant was al prachtig om te zien! Op onze blote voeten liepen we er doorheen. Oeh wat een vrijheid. Gelukkig was de tempel schoon =]!
 
En later zouden we nog veel meer speciaals zien ^^!

Daarna gingen we die dag naar de Rajghat! De plaats waar Ghandi is gecremeerd.
De plaats is nu meer vergelijkbaar met een park. Overal bloemen en grasvelden waar mensen gezellig zitten.
Uiteindelijk kom je uit bij de plaats, waar Ghandi is gecremeerd. En vele mensen (vooral Indiase mensen) lopen dan langs om foto's te maken.
Over foto's maken gesproken.. Delhi was wat dat betreft echt geweldig. In het begin zag ik vaak Indiase mensen stiekem hun mobiel omhoog duwen en dan een foto van ons maken. Later kwamen er ook Indiase mensen die vroegen samen op de foto te gaan of een foto van jou te maken. Dat was echt leuk. Natuurlijk wilde ik ook foto's van hun hebben <3! Ik kan niet alle foto's delen, maar een paar leuke kan geen kwaad ^^!
Zoals deze foto van deze prachtig geklede Indiase vrouw!
En deze leuke baby ^^!
 
Eenmaal uit het park, vroeg een jongen of ik met hem op de foto wilde. Toen ik ja zei, kwam er gelijk een club van misschien wel 30 jongens aan die ook op de foto wilde. Hoe bedoel je grote groepsfoto haha. Het is echt bizar, maar wel leuk om mee te maken!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. gave foto's en heeft dat laatste kindje nou oogschaduw of oogpotlood op?!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel veel kinderen hebben dat. Ik vroeg het me ook af. Ik heb me laten vertellen, dat ze dit hebben ter voorkoming van insecten in de ogen

      Verwijderen
    2. Oh en soms hebben tieners en oudere mensen dit ook nog om hun ogen =]

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten