I am 20!

Dit weekend heb ik my birthday gehad =]! Ik ben alweer 20 jaar! Omg ik word echt veel te oud! Maar ja aan de andere kant, beter te oud worden dan er snel vanaf zijn! Maar ik ben gewoon geen tiener meer! Ik heb het leuk gevierd in Scheveningen en Den Haag en heb mijn India foto's en films aan mijn familie laten zien.

Tja, zoals altijd loopt mijn blog enorm rommelig door elkaar. Nu ben je weer het ene moment in India en dan weer in Nederland haha!
Ik wilde al sinds ik in India was mijn verjaardag op Scheveningen doen ongeacht het weer. Dat was op 12 april dus koud!
Ik verlangde naar munt thee met honing <3! Ik ben naar dezelfde beach club geweest als toen ik met mijn oudere zus in Scheveningen was, dus ik denkt dat ze dat wel leuk vind om te horen =]! En het was ook wel fijn om met die kou even iets warms binnen te krijgen ^^!
 
Tja we hebben geshopt, fast food naar binnen gewerkt en het eigenlijk gewoon lekker gezellig gehad =]! In de avond kwam dan eindelijk mijn favo restaurant aan de beurt! Met de tram reden we dus verder richting Den Haag ^^!
Tja, als je mijn blog al langer bekijkt weet je dat ik fan ben van De Resident. Een restaurant dat zulke heerlijke spare ribs maakt <3! Sowieso zijn we er elke kerst al geweest, maar dit keer wou ik net als vorig jaar (toen deed ik het ook al op mijn verjaardag) naar de Resident ^^! En traditioneel getrouw mijn dame blanche aan het einde!  Ik ben blij dat ik deze dag zo relaxt heb doorgebracht met Nina en Channah ^^! 
 
Zondag kwam mijn familie langs en hebben we aan de taart en hapjes gezeten =]! Dus gewoon gezellig en lekker rustig =]! Eigenlijk wel fijn zo =]! Van de zomer zie ik wel of ik een groot feest geef haha =P!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten