20 dingen die je met je vriend gedaan moet hebben!

Fotos del perfil
Afgelopen week las ik met mijn zusje op meidenblog.nl een artikel over 20 dingen, die je met je vriend gedaan moet hebben. Mijn zusje had er al veel gedaan bleek. Ik nog niet zoveel met mijn nieuwe vriend, maar ja ik begin ook nog maar net hé haha ^^!

Ik show je vandaag in elk geval de leuke lijst! Het lijkt mij echt super gaaf om ze te doen ^^!

  1. Jullie liefde bezegelen met een hangslot aan een brug.
  2. Samen een lange en verre reis maken.
  3. In een boot en met een goed gevulde picknickmand gaan varen.
  4. Jullie droomhuis plannen.
  5. Samen een chocolade aardbei eten tot jullie monden elkaar aanraken.
  6. Een weekend doorbrengen in een hutje op de hei.
  7. Seks hebben op een plek waar de kans groot is dat jullie betrapt worden.
  8. Polaroidfoto’s van elkaar en met elkaar maken.
  9. Samen een taart bakken.
  10. Elkaar zoenen op de Eiffeltoren.
  11. Samen een enorm zandkasteel maken.
  12. Een 5K run doen.
  13. Elkaars portret tekenen.
  14. Je door hem laten opmaken.
  15. Overnachten in een duur hotel.
  16. Elkaars favoriete maaltijd maken.
  17. Samen een yogales volgen.
  18. Een boek maken met de titel 50 dingen die ik leuk vind aan jou.
  19. Een heel weekend lang lekker in bed blijven.
  20. Elkaars favoriete computerspel spelen.
Ik vind ze allemaal wel cute om te doen ^^! Heb jij er al veel gedaan of valt er nog wat te beleven =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik voel me best wel sad als ik deze lijst lees. Herinnerd me er nog maar eens aan dat ik een levenslange single ben :D hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah ik heb al wel een aantal dingen gedaan, maar sommigen van de lijst vind ik ook niet zo leuk. Maar nummer 19 is sowieso een must-do!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten