The first written page of my round trip!

4 landen
23 steden
30 dagen
1 rondreis

Okay als je mijn huidige land en mijn tussenstop plaatsen niet meetelt zijn het 2 landen en 21 steden, maar officieel bezoek ik het allemaal. Op dit moment zal ik wel in het vliegtuig zitten richting Frankfurt . Een ongeveer één uur en tien minuten durende vlucht met een vliegtuig van Lufthansa ben ik onderweg. Daarna zit ik 2 uurtjes vast in Duitsland! Wat ik daar nog ga doen weet ik niet. Twee uur klinkt kort, maar wie weet wat ik allemaal in die tijd kan doen en wat hun luchthaven te bieden heeft?! Schiphol heeft bijvoorbeeld een Victoria's Secret <3! Maar aan de andere kant mag ik niet teveel shoppen, want ik moet letten op het gewicht van mijn koffer… Dan maar hopen, dat mijn familie na de reis nog met me wil shoppen (als ik daar energie voor heb). Ik ben super excited ! Mijn eerste verre vakantie, die ik als alleenreizende ga doen! Spannend, ik vraag me af hoeveel drama ik moet doorstaan! Verder hoop ik dat ik er een hotel met wifi vind en een manier om mijn foto's te delen. Anders dan merken jullie het in april wel.

India is gelukkig wel wat warmer dan hier:

Alleen niet kapot warm ofzo, dus ik overleef het easy wat het weer betreft.

Gisterenavond kwamen mijn vrienden Ruth, Cynthia en Nina nog langs voor een afscheid. Later kwamen Romano en Natascha ook nog langs. Het was heel gezellig en het blijft apart om te beseffen dat ik gewoon een maand lang mijn eigen kamer niet zie... een maand lang geen schone lucht en badkamer haha! Ben benieuwd of ik Nederland ga missen ;)!

Voor nu: "Auf Wiedersehen!"
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw! Helemaal in je eentje, geweldig! Ik ben heel benieuwd naar wat je allemaal gaat doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! heel veel plezier geniet er van.

    Liefs
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten