My roundtrip to another new country!

Mijn rondreis door India is al op volle gang, maar ik heb nog lang niet alles verteld over mijn gehele reis! Ik blijf namelijk niet alleen in India! Deze week  reis ik verder. Na al een hele trip door Noord-India en Rajasthan te hebben gedaan, ga ik naar een nieuw land! En welk land dat is, merk je binnenkort wel =]!
Maar ik kan het niet laten om een hint te geven haha ^^! Dus vandaag show ik even een korte clip, die zo duidelijk is! Dan zal je vast wel raden waar ik heenga =]!

Nou volgens mij kan de hint er niet erger bovenop liggen! Weet je het al =P?? Ik heb er onwijs veel zin in en ben benieuwd hoe het er daar aan toegaat. Ik heb gehoord, dat het land veel rustiger is dan India, dus wie weet wat voor avonturen ik daar ga beleven ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten