Pijnstillers update!

Ben ik door of niet? Vorige maand werden van rond de 14000 verteld of ze in Amsterdam auditie mochten doen voor de nieuwe film van Carry Slee. Slechts 3300 mochten hiervan naar Amsterdam toe om auditie te doen, waaronder ik en mijn zusje behoorden!

Vol spanning hebben we de auditie gedaan en was het maar afwachten tot de uitslag. In februari was dan eindelijk het moment daar! Sommige wisten het al eerder dan ik! Channah (mijn zusje) was helaas niet door en ook haar vriendin was niet door.

Maar goed! Wat stond er in mijn e-mail?? Ik opende de e-mail gelijk en moet helaas mededelen, dat ik niet door ben naar de volgende auditie ronde! Jammer, ja ja! Maar ik ga er geen drama van maken! Ik vond het super leuk om voor zoiets  groots al auditie te mogen doen. Ik hoop, dat ik meer van dit soort grote audities kan doen in de toekomst. En dat hoeft dan niet per se een auditie te zijn om in een film te spelen. Haha, het mag van alles zijn! Ik houd wel van de ervaring en  herinnering eraan =]! Dus ik ben erg blij dat Filmcompany Shooting Star mij in elk geval de gelegenheid heeft gegeven om auditie te mogen doen =]!

Nu ga ik me de komende weken richten op de voorbereidingen voor mijn andere hoogtepunt van 2014: INDIA =D!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten