Personal travel update!

Woehoe deze zondag ga ik eindelijk op vakantie! Ik had nooit verwacht, dat er zoveel werk aan vooraf ging. Ik ben er eigenlijk elke dag mee bezig! Afgelopen weekend heb ik van alles weer gekocht!

Harem broeken (extreem handig voor het koffergewicht). Die broeken wegen haast niks en zijn als je goed zoekt nog wel ergens te koop. Erg leuk, ik kocht deze broeken bij een kinderafdeling xD. Lol, ik pas die dingen gewoon! Bij deze, ik heb de kledingmaat van een 11 jarige! Goh, wat kom ik toch veel te weten over mijzelf dit jaar!
Verder een nieuwe roze headphone gekocht, zodat ik mij niet verveel tijdens de lange vlieguren en busritten! Super, bij de Action zijn ze zo goedkoop (5,99) en nog verbazingwekkend goed ook! Voor mij is het wel handig, aangezien ik altijd die draadjes sloop. Ik sloop er liever één van 5,99 dan één van 50 euro haha! Tja opvallen doe ik wel met al dat roze haha. Maar ja, mijn moeder stressed zich heel erg ver de hele reis en heeft mij dus een fel kleurige roze jas gegeven... Toevallig had ik een roze headphone en tadaaa een roze zuurstok is born xD!
Ook heb ik wat reisgidsen gekocht. Deze is van Trotter en is tot nu toe zo goed! Er staat zoveel handige informatie in! Plus wat Hindi (taal die in India wordt gesproken) woorden. En natuurlijk gaat mijn reisboek weer mee. Dat zwarte boek met bloemetjes heb ik al sinds Portugal (2011) in gebruik =]!
Een nieuwe tas en wasmiddel. Ik heb het geluk, dat ik hotels heb waar ik mijn  kleding kan wassen. Dat scheelt dus ook weer voor mijn koffergewicht! Dertig broeken en shirts, zou echt niet kunnen. Dan ga ik zo over de toegestane maximum hoeveelheid koffergewicht (15 kilo). Maar omdat ik verder reis dan alleen India, moet ik me beperken tot 12 kilo.

Maar ach, ik ben er nog lang niet! In dit laatste weekje ga ik opzoek naar nieuwe schoenen. Vandaag in elk geval mijn laatste keer salades maken in het groentewinkeltje =P! Heerlijk om eens vrij te zijn =D!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten