My Indian food.

Vandaag kwam een vriendin van mij langs (Gwenn) en niet zonder reden. We gingen gezellig de Rickshaw Run kijken en food bestellen bij een nieuwe Takeaway. Natuurlijk Indian food! Hoe kan het ook anders? Ik moet toch een beetje in de stemming komen (al ben ik dat natuurlijk al xD) voor India!
Dus hoe dan ook, we besloten bij de Indian Tandoori Takeaway wat te halen. Maar zoveel gerechten! En de meeste ken ik niet! Dus Gwenn en ik namen de "Chicken Tikka Biryani". Ja, dat zei mij in het begin ook niks hoor haha. Het bestaat uit basmati rijst, geroosterde kip, doperwten, biryani kruiden enz. met een saus die ik niet ken waarin aardappelen zaten en nog meer. Lekker vaag Katy, ga zo door haha! Oh ja, en er zat een soort vage Indiase kroepoek bij. Ik heb geen idee, hoe ik het anders moet beschrijven haha. Anyways, ik vond het niet speciaal goed, maar het was wel te eten en I love chicken! Misschien dat ik later weer eens wat bestel, omdat ik toch wel nieuwsgierig ben naar de rest. Je hebt namelijk nog: Indiase voorgerechten, tandoori gerechten, curry gerechten, bijgerechten en natuurlijk Biryani gerechten zowel vegatarisch als met kip, lam, rund en garnalen. Mocht ik het niet allemaal kunnen proeven, dan kan dat altijd nog in India zelf =]! I'm ready for it ^^!

Wat wel cool was, was dat toen ik binnenliep hun muziek al op bollywood stond ^^! Ram-Leela songs YAY!
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten