Love Songs!

x
Love is in the air! Dusik doe er maar aan mee! Vandaag deel ik wat love songs ^^! Niet per se mijn top tien favorieten, maar gewoon random een paar schattige nummers die in me opkwamen tijdens het maken van deze post ^^! Ik hoop dat jullie ze leuk vinden of toevallig een nieuw nummer tegenkomen wat vast blijft zitten in je hoofd ^^! Anyways enjoy <3!

1. Taylor Swift - Love Story! Hoe kan het ook anders! Als één meid nummers maakte over een gebroken hart of juist een hart dat aardig begon te kloppen is zij het wel! We kennen allemaal wel hoe haar love story's gingen dankzij haar song lyrics haha ^^!
Jamie Cullum - Everlasting Love! Zoveel covers zijn er al van dit nummer gemaakt en om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal cute!
Maroon 5 - This Love. Catchy song, die heerlijk is om mee te zingen =]!
The Afters - Beautiful Love. De lyrics in dit nummer zijn geweldig en onwijs lief! Geen wonder dat het één van mijn favoriete nummers aller tijden is!
Sara Bareilles - Love Song. Lala I'm not gonna write you a love song! Super nummer die lekker klinkt <3!
Vanessa Carlton - A Thousand Miles! Een oude en misschien wat cliché, maar come on, how can you not love this song <3??
Alexander Rybak - Funny Little World! De romantische jongen uit Noorwegen (bekend van Eurovision) met zijn prachtige teksten en zijn lieve glimlach waarmee hij zowat elk meisje wel laat smelten! Fairytale, was al een nummer dat niet uit mijn hoofd te slaan was. Zo is ook deze weer super, met zijn perfecte teksten <3!
Alicia Keys - If I Ain't Got You! Als je één liefde hebt, heb je niet meer dan dat nodig! En Alicia brengt dat prachtig over met haar mooie nummer If I Ain't Got You!
 
Happy Valentine's Day <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten