India reisgroep!

Vanaf vandaag nog maar een paar weken tot ik een rondreis door India ga doen! Ik heb deze week al de reisgroep namen gezien (en natuurlijk stiekem op Facebook al bekeken hahaha)! Ik krijg binnenkort ook mijn vluchtschema te lezen!

Gelukkig zitten er drie andere meiden van ongeveer mijn leeftijd in, die ook net als mij alleen reizen! Dat is altijd wel mooi meegenomen. Ik was eerst bang dat ik de enige weirdo in deze wereld was, die besluit geen school te doen en lekker naar India af te reizen, maar er zijn er meer =D! Dus dat doet me goed hahaha!

Verder ben ik al mijn koffer aan het inpakken. Dat is toch anders dan een koffer inpakken voor twee weekjes. Ik bedoel maar, je mag niet over de 15 kilo geloof ik. Desondanks heb je toch veel kleding nodig, want je kan moeilijk een hele week in dezelfde kleding lopen toch? En met ondergoed is dit niet eens bespreekbaar haha. Daarvoor heb je elke dag nieuw nodig xD! Maar ja, ik wil ook nog ruimte houden voor souvenirs en kleding die ik misschien daar koop... Dus het wordt even checken hoe ik dat regel. Ik heb wel al een lijstje die ik binnenkort zal delen als ik echt klaar ben met het inpakken van m'n koffer.

Maar ik ben echt heel benieuwd met wat voor mensen ik in een groep zal zitten! We hebben gelukkig wel allemaal dezelfde passie: reizen! Dus raakvlakken zijn er zeker =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Aaaaah zo leuk, maar ook zo spannend! Ik ben echt ontzettend benieuwd wat je allemaal gaat meemaken daar!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten