Waar ben ik aan begonnen?!

Waar ben ik aan begonnen?! Een vraag die soms wel eens in mij opkomt! Sinds ik school heb verlaten om te werken! Want zoals ik al eens schreef heb ik een ander doel voor ogen. Mijn doel is namelijk al sinds 2012 om naar India te gaan!

 
Ik heb er wel wat voor moeten doen (zo goed als elke dag werken van sochtends tot savonds, 3 vaccinaties genomen, geld gespaard, nooit vakantie genomen enz.) Maar met resultaat, want binnenkort vlieg ik naar India <3!
 
Op vrijdag 17 januari ben ik naar TravelClinic "De Oude Maas" gegaan. Om rustig te blijven, mocht ik liggen en deed ik mijn muziek aan om een beetje te kalmeren. Daarna was het handen voor mijn ogen en tot drie tellen.
Het ging zo snel! Die mevrouw zei "Dat was één!" En verbaast opende ik mijn ogen! Het deed geeneens pijn! Snel volgde twee en drie! Ongelofelijk hoe snel dat ging en hoe pijnloos! Ik ben echt trots op mijzelf dat ik heb doorgezet. En het mooiste is, nu mag ik op reis door India! Ik kan niet wachten om te vertrekken! Eindelijk weg uit dit koude land haha!
Ook heeft mijn rondreis een voordeel voor andere mensen. Ik kon namelijk een bijdrage aan Unicef leveren voor een kind uit Nepal. En dat is dus ook gebeurd, verder hoorde ik dat het bedrag ook nog eens verdubbelt zou worden door de organisatie!
Vandaag heb ik ook bij FotoKlein mijn visum foto's gemaakt. De eisen in India zijn blijkbaar erg streng en ik moest dit dus geregeld hebben. Een rondreis door India is wel veel meer dan alleen boeken ben ik achter gekomen, maar ik hoop er iets moois voor terug te krijgen <3!
 
How's your life?
 
xxx Katy ^^!
Ps. mijn andere blog: Click here!
 
xxx Katy ^^! 


Reacties

  1. wauw ik ben zo erg benieuwd! hou ons aub op de hoogte, liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vorig jaar november ook gestopt met school om te werken en ik heb het erg naar mijn zin (ik werk nu in het Kruidvat). Van school gaan was tot nu toe de beste beslissing ooit :D haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten