Nieuw jaar, nieuwe blog

HAPPY NEW YEAR SWEETIES! Er is weer een heel nieuw jaar in aantocht vol avontuur en nieuwe kansen! Maar waar ik het meest naar uitkijk: een jaar vol nieuwe reizen! Ik ben excited om binnenkort weer in een vliegtuig te stappen naar een nieuwe plaats!

Maar er is zoveel meer dat ik nog wil! Ik wil nog lekker blijven werken bij mijn groentewinkel, meer nieuwe ervaringen opdoen, meer koken, fotograferen en lol maken <3! Anyways, ik heb in elk geval een nieuwe blog gemaakt. Ik blijf nog wel op deze bloggen, maar ik maak er gewoon eentje bij. Deze blog is wel leuk, maar ik wil op meerdere manieren bloggen. De nieuwe blog is wat rustiger qua lay-out en probeer ik iets anders te maken. Ook heb ik daar wel gewoon mijn echte naam i..p.v. mijn nickname Katy. Soms heb je gewoon behoefte aan wat nieuws en dit moment leek mij wel geschikt.
Rachelle Stark
Ik hoop dat jullie mijn nieuwe blog ook leuk zullen vinden :http://rachelle-stark.blogspot.nl/. Deze wordt persoonlijker denk ik, dan degene die ik nu heb =]!

Ik hoop dat jullie 2014 een geweldig jaar gaat worden! Hoe hebben jullie je 2013 doorgebracht??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Heel leuk! Ik ben ook met een nieuwe blog begonnen, maar ik heb afscheid genomen van mijn oude blog Coffees and Cherries. :) Ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten