My Fav Photos of 2013!

Aww we zijn alweer aan het einde van dit jaar gekomen! Zijn al jouw voornemens van die je voor dit jaar had nog een beetje gelukt??

Dit keer blik ik weer net als voorgaande jaren terug op wat favoriete momentjes van mijn jaar! Dus het kunnen foto's zijn die ik mooi vind of die voor mij een speciale betekenis hebben! Anyways ik probeer dit keer eens niet een post helemaal vol te proppen, maar toch alles wat ik erin wil erin te hebben!

HERE WE GO!
January!
Ik wilde een hele nieuwe ik! Dus gelukkig nieuwjaar werd al gauw GELUKKIG NIEUW HAAR! Ik ging van blondine naar een brunette! Ik leerde een nieuwe hobby kennen, namelijk koken! En ik leerde een nieuwe sport kennen, die ik nog leuk vond ook! Skiën! En dat terwijl ik helemaal geen sneeuwsporter ben xD!
Ook kwam ik dit jaar in contact met de steelband "Get Rhythm"! Steelbands doen me denken aan Venezuela en het is super leuk om het te leren bespelen!
Maar we hadden deze maand gelukkig wel al sneeuw! En ook al had ik school, kom ik het niet laten om wat foto's te schieten!
Ons park in de buurt van het Mallenbos❄!
February.
Nog steeds koud die maand! Maar gelukkig wel de sneeuw waar ik zo naar uitkeek! Plus we kregen wat nieuws qua cultuur in Rotterdam: China Light!
Mijn pauze groepje op school was zo leuk! We hadden afgesproken allemaal wat voor elkaar te maken met Valentijnsdag! Tja, that's are friends are for! Het maakte die dag echt super leuk!
Finally, in mijn niet besluitvaardige leven besloot ik dan toch eens mijn profielfoto op Facebook te veranderen met een foto waarbij ik bruin haar had! Dat is voor zo'n twijfelkont als mij al een hele happening!
De draak van China Lights! Super gaaf gemaakt! Ik en mijn zus Natascha gingen er dit jaar in de kou naartoe. We liepen door een park vol met mooie lichtfiguurtjes!
March.
Kom maar op met die lente! Ik denk dat iedereen uiteindelijk wel verlangde naar dat moment waarop de zonnestralen tevoorschijn zouden komen en het weer een wat aangenamere temperatuur zou worden!
Het was ook de maand van mijn profielwerkstuk! Oh wat had ik daar een hekel aan. Het onderwerp was niet door mij gekozen en ik vond het echt niet leuk om een groep mensen toe te spreken. Ik had ook eigenlijk pas op het laatste moment geleerd. Tja, al die andere jaren had ik het altijd ingestudeerd en ik kreeg altijd hetzelfde commentaar:"Je praat te snel, je praat te zacht." Blahblahblah! Ik had wel mooi een 7 hiervoor gehaald, maar pff wat was ik blij dat het achter de rug was!
April.
De maand van mijn birthday! Maar eigenlijk vind ik verjaardagen verschrikkelijk! Het ouder worden... Dat is niet echt iets waar ik op zit te wachten. Okay ik werd 19, maar de tijd gaat zo snel en ik gedraag me nog steeds als een kind. Dus ik ben liever jong, dan heb ik nog een excuus om me zo vaag te gedragen! Maar ja... Het zei zo.
Mijn zusje en haar vriendje bakte een onwijs lekkere taart voor me! En ook ben ik naar de Resident geweest! Eén van me favoriete restaurants in Nederland! Ik hoef niet zo gauw iets speciaals. Nee, geef mij maar patat en spare ribs! Maakt mij happy <3!
Ook vierde we dat jaar Kolderdag i.p.v. een dagje Walibi. Ik vond het wel jammer hoor. Sterker nog, Kolderdag mocht ook niet. Dat konden wij als leerlingen natuurlijk niet laten gebeuren! Hoppa, we hadden gelijk de ergste terror van alle jaren gezet! Ik geloof dat het nog nooit zo erg was in die 6 jaar dat ik op die school heb gezeten! Maar ja, als je iets doet, moet je het ook goed doen hè!
Geeft het je een fijn gevoel, dat we vorig jaar in april alweer bloemetjes kregen en het weer goed genoeg was om in de tuin te zitten met ijs?? Misschien wordt 2014 weer zo'n top jaar dan =P! Zo kijk je al met een wat makkelijker gevoel op naar het volgende jaar, want je weet, de zon zal binnenkort weer schijnen <3!
Ook kreeg ik er dit jaar een nieuwe chatvriend bij uit India! Het klinkt misschien gek, maar ik praat echt elke dag met hem voor minimaal 12 uur per dag denk ik! We hebben het over alles en om de een of andere reden raken we niet uitgepraat! Ondanks ons tijdsverschil blijven we met ons slaaphoofd verder chatten over van alles. Ik spreek hem zelfs meer dan dat ik me echte vrienden in real life spreek! Maar hij is echt lief en ook een hele goede vriend voor mij geworden! Dus ik zie dit als een van mijn hoogtepunten van dit jaar! Ik had nooit verwacht zo'n vriendschap te krijgen door middel van Facebook. En de ontmoeting was stomtoevallig. Hij stuurde met zijn vriend gewoon 100 mailtjes naar allemaal meiden om grappen uit te halen, maar uiteindelijk merkte hij dat ik ook maar eens mens ben en geen westerse 16 and pregnant (of wat ze dan ook voor vooroordelen over westerse mensen hadden). Dus de gespreken werden serieuzer ;)! Maar goed ook, want ik heb er nu een nieuwe vriend bij!
Lol, hij weet helemaal niet dat ik deze foto van z'n whatsapp heb gejat om in me blog te zetten xD! Ik hoop dat hij het niet erg vind xD!
Verder was er een Koninginnennacht die speciaal werd afgesloten met vuurwerk! Love it!
Een foto die ik ooit maakte met een van me favoriete quote's die ik echt als een soort levensmoto zie! Ik besloot de tekst in een foto te bewerken, die ik gemaakt had dit jaar. En geloof het of niet, maar de tekst die mij zo inspireerde was van Nicki Minaj! Niet echt iemand, die je verwacht als voorbeeld. Maar als je echt goed luistert gaan echt niet al haar teksten alleen maar over Beez in the trap en Stupid Ho's xD! Nee, deze tekst was echt een goede van haar vond ik!
Dark flower photography.
Rain drops!
May.
Bij de haven van het Droogkdok!
Een van mijn eerste optredens met de steelband was op een basisschool in Hellevoetsluis! Maar daar waren geen foto's van. Wel waren er foto's gemaakt van andere optredens waaronder foto's van mijn eerste keer op het Droogdok! We speelde die dag op Bevrijdingsdag. Haha toen speelde ik nog op de bas pan!
Ook speelde ik nog tijdens het Kroningsfeest van prins Willem Alexander. Ik speelde ergens in een soort dorpje in Hellevoetsluis. Echt grappig iedereen kent elkaar!
Mijn verjaardagsfeest! Lekker iedereen bij elkaar! Wel wat laat, maar ik wilde iets beter weer, dan wat ik in april had.
Examenparty op het strand van Rockanje! Oh wat was het koud! Wel jammer dat het ons laatste feest als weirdo groep was. Maar zeker een mooie herinnering <3!
June!
Let's get this party started! Ik ging voor het eerst naar Turkije! Lol, ik had er tevens ook mijn kortste relatie ooit! 
 
Sex on the beach @Maya =]! We kregen er zoveel for free ;)!
Flowers and palmtrees <3! Me love ya!
Uitzicht over het water van Turkije ^^! Was toch mijn eerste keer in het Aziatische deel =P!
Jhee! Ik win ook weer eens wat in mijn leven (ZEER ZELDZAAM). Ik was zo in love op de fringe bikini in deze kleur. And lucky me, ik heb hem gewonnen <3!

De super mooie natuur van Içmeler!

De schattige straatjes in de oude stad van Rhodos!

Uitzicht over Rhodos! Hebben we veel moeite voor moeten doen haha! We deden bij dat restaurant zogenaamd geïnteresseerd in het eten, maar fotografeerde gauw het uitzicht en die Griek had ons door en was een beetje boos. Zo vervelend was die vent! Hij was alleen maar uit op geld...

Rhodos, ook heet eiland met de vele vogels =D!

Het Griekse restaurant waar ik voor het eerst een ECHTE Greek Salad heb gegeten <3!

De Griekse omgeving in een ander klimaat.

MODDERBAD!

M'n Turkse boottocht excursie =]!

De mini haven in Içmeler. Daarbij was een strandje en daar liep ik toen met m'n vakantievriendje =].

Onderweg naar Marmaris hadden we een mooi uitzicht =].  Dit was onze laatste dag helaas.
 
July.

Geslaagd voor me havo ! Ik wist wel dat ik het kon ook al zeiden vele van niet =P. Ik kon met dit rappoort zelfs naar atheneum!

Tijdens de vakantie met m'n vriendinnen heb ik wat rond gefotografeerd en zag ik deze mooie bloem gewoon langs de rotonde =P. Die was heel leuk versierd met allemaal bloemetjes.

Dit ding heeft meer een jeugd sentimenteel iets voor me. Dat komt omdat ik vroeger bij het Vennenbos was als kind en altijd hierop zat. Nu, ik gok zo'n 14 jaar later, staat het er nog steeds haha! Ik was gek op dat ding <3!

Augustus.



Onze boswandeling (Pieterpad) met de familie! Super gezellig, want we doen nooit zoveel samen. Zouden we wel moeten doen =P.
 
September.

Zumba les met m'n collega Ilona! Het was de opening van een nieuwe zaal en dit was voor het eerst dat ik met een collega iets leuks ging doen =].

Op het strand, toen ik uitging met Dennis, Robin en Jeroen. Voor het eerst dat ik met vrienden in een auto zat en dat Dennis in z'n auto reed =D! We hadden een topdag op het strand =].

De moskee in Rotterdam waar ik en mijn zus zijn geweest tijdens onze wandelingen =]!

Eerste keer een echte televisieshow bijwonen: Zo: Raymann!

Oktober.

Mijn toffe dagje weg naar Antwerpen =]!

Fotoshoot in de tuin met me lieve zusje als model =]!

Steeldrum performance in  Oostvoorne =]!
November.

De maand van het slechte weer en de het hoge water in de polders =]!
 
November.

Eén van mijn hoogtepunten dit jaar fotoshoots! Het zijn echt onwijs gave foto's geworden en ik hoop dat ik er meer kan doen <3!
 December.

Eindelijk na jaren niks doen besloot ik dan toch eens te oefenen op m'n camera =]! Eindelijk de sterretjes vormen i.p.v. gewoon saaie lichtjes =P!

Mijn kerstafsluiting met de steelband =]. Ik besloot om te stoppen met steeldrummen en toevallig op het leukste moment. Maar goed dan heb je er betere herinneringen aan =]!

Ik heb dit jaar gelukkig een beter jaar gehad dan 2012, wat zo rot was geëindigd. Wel zit ik nog steeds met bepaalde dingen van toen in me hoofd, maar dat het al minder erg is dan toen op het moment zelf is al beter.

Een paar hoogtepuntjes van 2013:
- Ik ben voor het eerst in Azië, Turkije en Griekenland geweest,
- heb mijn havo diploma gehaald,
- bij steeldrum de leadpan bespeeld,
- koken als nieuwe hobby erbij,
- China Lights Rotterdam bezocht,
- eerste keer op vakantie geweest met vrienden,
- ik heb leren skiën en vond het super leuk
-  mijn eerste keer een echte bollywood film in de bioscoop gezien
- en voor het allereerst een baan! En dan ook nog eens een serieuze baan, die full-time is.
- Maar het belangrijkste ik kies voor mezelf i.p.v. wat er altijd door andere van me verwacht wordt =]!

Maar toch wil ik 2014 een nog veel vetter, mooier en beter jaar maken =D! Ik ben benieuwd of dat gaat lukken, maar voorlopig zijn alle 365 dagen leeg en mag ik ze zelf gaan invullen. Dus ik hoop voor een fantastisch jaar =D!

Pffoeh, okay mijn post is alweer groot geworden! Maar ja xD. Nu ga ik slapen, want ik ben kapot van zolang werken =P!
Hoe was jullie 2013 en wat is je mooiste herinnering hieraan??
 
xxx Katy en nogmaals fijne jaarwisseling ^^!

Reacties

Populaire berichten