Lazy sunday!

w605.42df7.jpg
Nog even en m'n weekend zit er weer op! Dan krijg ik echt een soort week van afzien, omdat ik dingen ga doen, die eng en spannend zijn (waar ik later nog wel meer over vertel). Maar ik zit met een hoop stuff in my mind!

Vandaag dus nog even rustig aandoen! We krijgen familie op bezoek voor mijn zusjes verjaardag. Die is allang geweest, maar niet alle familieleden waren toen aanwezig. Dus in mijn moeders ogen weer een extra excuus voor TAART hahaha ^^!
 
Anyways vanavond komt ook nog mijn favoriete reisprogramma "3 Op Reis" op televisie (Nederland 3, 19:50). En ze laten India zien, dus happy me <3! Ik ben echt een soort van in love op India! Dus tja, als ware India fan ga ik dus kijken ^^!
 
Verder is er goed nieuws, want mijn contract is verlengd bij m'n baan! Dus ik hoef nog even geen andere opties te zoeken (zoals school bleeeghhh)! En het geld voor mijn doel heb ik ook al binnen. Dus nu nog een paar dingen daarvoor regelen, and I'm ready!
 
For more information also watch: My Other Blog
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten