Bijna klaar voor India!

Mijn vaccinaties zijn gehaald, mijn visumaanvraag wordt morgen opgestuurd, ik heb een mega backpackersrugzak, de reis is allang geboekt, er is gegarandeerd vertrek, medicijnen al gekocht en in huis, een 64 GB kaart ect.! Zo goed als alles is geregeld voor mijn reis naar India! En dat maakt mij ontzettend blij, omdat ik niks liever wil dan reizen! Ik blijf er excited om! Mijn zondagen gaan ook altijd voorbij met het kijken van een 3 Op Reis aflevering, waarbij Dennis door India reist!
I can't wait! Mijn zusje is vandaag nog zo lief geweest om even wat Indiase thee voor mij te kopen, dus voorlopig kan ik hier nog even mee door! De dagen gaan snel voorbij, maar tegelijkertijd ook zo langzaam. Ik wil zo graag nu al in het vliegtuig stappen!

Dit wordt mijn eerste reis van 2014 en als het aan mij ligt, komen er nog wel een paar bij! Dus wie weet ;)! Ik heb al wat nieuwe reisblogs gemaakt op o.a. reiskrabbels.nl en waarbenjij.nu =P! Bij mijn tabblad "Links" kan je alle blogs vinden inclusief die van een paar andere mensen.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Waaa spannend! Wanneer ga je naar India? Ik heb zelf laatst ook een reis geboekt voor tijdens mijn tussenjaar en daar heb ik ook over geblogd, misschien vind je het leuk om te lezen :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten