Auditie pijnstillers!

Vandaag was een speciale dag voor mij! Vorig jaar heb ik mij (met 14000 andere kandidaten) opgegeven om te acteren in de film Pijnstillers (verfilming van het boek van Carry Slee)! En wonder boven wonder, in begin januari kreeg ik te horen, dat ik door was om naar de auditie te gaan! Van de 14000 kandidaten mochten er 3300 hieraan meedoen! Het grappige was, dat mijn zusje en een klasgenootje van haar ook doorwaren. Dat hadden we denk ik alle drie nooit verwacht!
Anyways, op de mooie zondag morgen reden we helemaal naar Amsterdam om daar de audities te mogen bijwonen. Bij aankomst kregen we zo'n sticker met ons nummer erop en de vleeskeuring kon beginnen haha! Uiteindelijk kwamen wij in een lange gang terecht waar vele kandidaten al zenuwachtig stonden te wachten. Ik kwam in mijn eentje achterin te zitten (waar ik niemand dus ken!) en toen was het wacht wachten wachten!

En natuurlijk krijg ik het voor elkaar om van alle 30 auditiezalen die er zijn bij Dave Schram (regisseur van films als Radeloos en Timboektoe) te komen voor de auditie! Dus nog spannender! Maar het was echt een hele aardige man! Ook de andere mensen in de auditieruimte waren aardig en stelde je wat meer op je gemak.

In mijn voorbereidingsdagen, heb ik met mijn zusje geoefend voor de camera en de teksten geleerd terwijl ik pauze had op mijn werk. En vandaag was het dan zover! Allemaal mooie mensen, allemaal met talent! Dus het wordt heel spannend, wie er van de 3300 bij de 300 kandidaten zal zitten! En zelfs daarna komt er geloof ik weer een nieuwe auditie ronde! Nu is het afwachten tot 4, 5 en 6 februari! Maar wat het ook gaat worden, een top ervaring is het zeker wel! Ik heb nog nooit voor zo'n grote film auditie gedaan!

Meer foto's en informatie volgt in de februari denk ik =]! Voorlopig zijn er nog steeds kandidaten bezig! Iedereen succes gewenst <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten