First day of Christmas!

Yeah! Eerste Kerstdag alweer! En wat gaan m'n followers allemaal doen vandaag?? Voor mij wordt het traditie getrouw weer gourmetten aan tafel met mijn familie! En nog beter, mijn moeder maakt weer haar beroemde pindasaus waar ik zo gek op ben! En mijn eigen moeder heeft het weer van haar moeder geleerd! En als ik later zelf moet koken, ga ik dat zeker ook maken! Zoiets lekkers moet in stand gehouden worden!

Gisteren heb ik me nog helemaal uit de naad gewerkt bij mijn werk. Eigenlijk al twee dagen, want maandag moest ik om 6 uur opstaan en dinsdag 5 uur s'ochtends! En dat allemaal om de salades te maken en de winkel bij te houden. Maar ik heb het overleefd ;)!
 
Maar goed het is weer tijd voor eindeloos luisteren naar kerstnummers, lekker eten en gezellig samen zijn ^^! Gelukkig ben ik vrij van me werk =D! Ik krijg zelfs een kerst bonus op m'n salaris! kijk that's more like it!
En natuurlijk mag Mariah Carey's song niet ontbreken op zo'n dag als vandaag! Zal er ooit iemand komen met een betere kerst hit dan haar?? Ik denk persoonlijk van niet! Dit is echt zo'n good oldie die er voor altijd in blijft (hoe gek we er soms ook van worden haha)!

Dus nogmaals, hoe ziet jouw eerste Kerstdag er vandaag uit??

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten