Tip: maak je eigen stamboom!

Altijd al eens afgevraagd wie er allemaal in jou familie zit en wat voor soort familiegeschiedenis jouw familie heeft?? Met een online stamboom kom je al een heel eind! Ik heb gisteren een account gemaakt voor mijn persoonlijke online stamboom en kom nu al namen tegen, waarvan ik nog nooit had gehoord! En die namen gaan wel tot het jaartal 1760!
 
Het is heel simpel aan te maken op deze site! Ook kan je er persoonlijke informatie in toevoegen ^^! Omdat er meer mensen opzitten, die misschien net als jou dezelfde familieleden in hun stamboom hebben, komt er weleens een match tevoorschijn. Dan kan je bij de andere stamboom kijken of die met jouw stamboom klopt en kom je vaak nog veel meer familienamen tegen, waarvan je misschien nog nooit van gehoord had! Ik kwam bijvoorbeeld uit bij een familie Leij-Steensma. Nog nooit van gehoord, maar de stamboom klopt wel ^^! Ik kan nu zelfs de overgrootouders van mijn moeder terugvinden en nog verder!
 
Wel een nadeel is dat ik de match niet kan bevestigen, want dan heb ik geen premium account. Je krijgt veel gratis, maar als je meer wilt moet je je opgeven voor een lidmaatschap. Met een gratis account kan je in elk geval foto's toevoegen (tot een beperkt aantal) en je stamboom vergroten tot wel 250 mensen! Dus ik heb voorlopig wel wat te doen xD!
 
Heb jij al een stamboom van jouw familie gemaakt??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten