R.I.P. Hyves!

Vandaag is het officieel! Hyves is gone, weg alsof het er nooit was! En dat terwijl ik er toch wat jaren opgezeten heb en er veel mee bezig was. Eigenlijk maakte ik een overstap naar Facebook, omdat Hyves zich steeds meer ging vernieuwen, terwijl het al goed was zoals het was. En Facebook werkte steeds leuker, wat de overstap voor mij duidelijk maakte.
Maar goed, Hyves is nu history!
 
Maar voor de Hyves games kan je er nog wel altijd terecht! Alleen ik zal dat waarschijnlijk niet gebruiken.

Hoe was jou Hyves verslaving?? Ga je het missen??

xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. Ja.. Ik was ook zó verslaafd aan Hyves vroeger. Het laatste jaar heb ik het niet meer gedaan, maar daarvoor zette ik mijn hele jeugd erop haha. Toch jammer dat het weg is...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten