Review; GOSH, 598 Bubble Gum!


Zo hè! Ik keek tussen mijn oude posts die ik nog nooit had gepubliceerd en kwam deze post tegen! Een post waarin mijn nagels nog mega lang waren! Sinds mijn nieuwe baan is dit dus echt onmogelijk! Anyways, ik vond het zonde dat ik het nooit had gepost, dus doe ik deze nu maar haha! Dit schreef ik in elk geval:

Yeah nieuwe nagellak <3! Dankzij die 1+1 gratis actie bij Kruidvat heb ik o.a. dit roze lakje van GOSH gekocht! Ik ben hiermee ook erg tevreden! Dit is zeker een van de betere lakjes die ik heb.

Ik koos dit keer voor een pastel tintje, omdat deze lente dat pasteltinten in zijn en ik had nog helemaal geen pastel tinten!

Algemeen :
Inhoud : 8ml.
Normale prijs : 6.99 (euro).

Dit lakje heeft het voordeel dat deze erg lang blijft zitten! Hiermee ben ik dus zeker al heel erg blij <3!
 
Lol, deze post ging over de lente! Kan je nagaan hoe lang geleden alweer! Ik weet niet of jullie dit lakje van GOSH kennen trouwens?? Ik heb deze nog steeds samen met m'n 100 andere nagellakjes! Ik blijf mezelf vertellen er niet meer bij te kopen, maar afgelopen week heb ik alweer nieuwe nagellak gekocht... Tja, blijf toch een meisje hè?!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten