Hilary Duff krijgt een comeback!

Yeah! Voor mij is er geweldig nieuws! Hilary Duff maakt een comeback! Ik was al vanaf mijn basisschool tijd fan van haar, alleen uiteindelijk deed ze soms nog wat films, boeken en kreeg ze een gezin. Dus veel nieuwe muziek kwam er niet... Maar nu is ze weer bezig met het maken van muziek, waarvan ze al een paar nummers af heeft!

Haar nieuwe album zal verwacht worden rond de herfstperiode van 2014. Dus ja, duurt nogal lang =[! Maar haar eerste single zal rond de zomer verwacht worden (ook nog steeds te lang haha!) Ze heeft in elk geval al rond de 7/8 nummer geschreven voor het nieuwe album.

Haar stijl zal wel iets anders worden dan verwacht. Zo meldt Hilary dat sommige van haar nummers een beetje Indie en aards zullen klinken! Dus ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken! Het klinkt misschien nu allemaal nog wat vreemd, maar er zullen veel aparte geluiden inkomen zegt ze.

Er zal een hele nieuwe Hilary komen! Ze wilt geen vergelijken met Miley Cyrus, maar Hilary zegt dat er nu veel dingen in de popwereld zijn, die ze (Hilary) gewoon niet is als persoon. Wel laat Hilary wel weten, dat ze cool vind wat Miley doet en denkt dat Miley is wie ze wil zijn. Iets wat zeker gerespecteerd wordt door Hilary.

Hmm, ik hoop dat haar stijl (wat het ook gaat worden) nog steeds bij mij als geweldig wordt ervaart. Anders dan vind ik het wel jammer. Ik ben al zo lang fan van haar! Maar ze is wel een goede artiest, dus het moet goedkomen <3!
Wat vind je zelf van Hilary, was je vroeger ook fan van haar??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten