Fijne Sinterklaas!

Yes! Weer 5 december en dat betekend SINTERKLAAS! Ons Hollandse feestje :piet:! Super leuk om te doen natuurlijk! Ik zag soms ook wat zwarte pieten lopen langs mijn winkeltje, dus elke keer als er klanten liepen zag ik dat beeld nog voor me haha! En voor de rest werd ik doodgegooid met Sinterklaas liedjes op de radio. Maar wel leuk hoor, al die kleine kids: "Kijk Zwarte Piet!!" Helemaal enthousiast en blij!

Vandaag gaat inderdaad zoals iedereen al grapt de wind echt waaien door de bomen! Ik heb het helaas al ondervonden, toen ik naar het winkelcentrum ging om m'n laatste Sinterklaas inkoopjes te doen. Gelukkig zit ik nu lekker binnen en hoop ik m'n zusje te kunnen verassen straks <3!

Doen jullie nog aan Sinterklaas dit jaar of is het gewoon een doodnormale 5 december voor je??
 
In elk geval, wat je ook doet, fijne avond alvast :sint:!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Sint en piet krijgen het nog moeilijk met dit weer, jij ook een fijne sinterklaas:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten