Een Intratuinse Kerst!

Is er iemand kinderlijker dan mij?? I don't know! Maar ik weet wel dat ik altijd helemaal happy word, als ik gedurende de Kerst naar Intratuin ga! Het is bijna net zo leuk als de Efteling haha! Sommige volgers weten waarschijnlijk wel, dat ik hier elk jaar heenga om de mini kersthuisjes te bekijken =P!
 
Ik kan er niks aan doen, ik vind het zo leuk en schattig! Ik ben dan echt weer een klein kind ^^!
Een verliefd stelletje dat zich warmhoud bij het vuur!
Happy Santa met z'n rendier en een kind!
Bier Girls!
Plezier op de ski-piste!
Plaats om te schaatsen!
Biergarten!
Ski plezier ^^!
In winter wonderland!
Bbq in de winter! Waarom ook niet haha??
Ik door het "lichtbos". Foto genomen door me zusje, obvious xD.
Christmas Lights!
En als laatste onze favo Kerstman =P!
 
Nou, hopen dat ie single is xD! Maar seriously, Intratuin is super leuk om doorheen te lopen en te fotograferen. Ik doe het bijna altijd, omdat je iedere keer wel wat nieuws tegenkomt =P! En ik houd van Kerstmis <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten