Before I die - What I've done


HaiiHaii again ^^! De laatste tijd zag ik bij veel mensen hele posts over wat ze allemaal voor doelen hadden en wat ze al gedaan hadden. Mij leek dit ook wel leuk om te doen ^^! Nou moet ik wel zeggen dat niet alles in een blog past maar ik kan wel wat dingentjes laten zien en erbij vertellen. Zoals bovenaan al staat: visit Venezuela. (Venezuela is een land uit Zuid-Amerika) Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat dit doel me in de wieg is gelegd (of hoe je het ook moet beschrijven), aangezien ik dit in 1995 had gedaan:
 Me 1995 @Venezuela
Na ja, dat kindje met die big eyes ben ik dan op het eiland Isla Margarita =P!

Mijn beste cadeau ooit: m'n Canon! Gekregen voor mijn 17e verjaardag en ik heb nog nooit zo veel plezier van een cadeau gehad als van deze camera! Ik ben gek op foto's maken en ben er zo vaak als mogelijk is mee bezig <3!

Toen ik een ander vriendje had (één jaar of 3 terug) ging ik bij hem de nacht voor Halloween logeren. Hij besloot het wel leuk te vinden om met z'n vrienden wat wc rollen en eieren mee te nemen. Natuurlijk echt weer zo'n jongens idee, maar goed ik ging mee en toen zijn er dus wel wat huizen geraakt door eieren en wat auto's onder het wc papier gekomen xD. Achteraf kan ik er nog wel om lachen =P! Maar ik zal het niet meer doen <3!


Dit had ik 5 jaar terug. Ik had letterlijk haar tot mijn kont! En mijn vriendin kamde het eens een keer en stond aan de overkant van haar kamer xD! Op zich wel cool dus, maar moeilijk te onderhouden en aangezien ik zwaar haar heb, was het erg stijl en hing het een beetje hippie achtig langs mijn hoofd. Het stond me dus niet zo perfect. Soms zou ik het nog wel weer zo lang willen hebben, maar dan hoop ik toch wel een manier te hebben gevonden voor meer volume en dat het er minder hippie uitziet =P!


Haha, dit had ik een beetje afgekeken van The Lizzie Mcguire movie. Toen ik dit zag wilde ik ook al heel lang zoiets doen. Wat jaren later kreeg ik die kans, toen ik met de trein vanuit Toscane naar Rome was gegaan ^^!

Ik had het nooit verwacht, maar op Valentijnsdag kwam er ooit eens een jongen bij mij op bezoek die mij een roos gaf. Ik was wel onwijs verrast natuurlijk! Nu heb ik die roos nog steeds ergens in mijn kamer staan. Wel meer dood dan levend, maar op zich ziet die roos er zo ook leuk uit. En ik was gewoon zo blij met dit gebaar, omdat ik zoiets onwijs lief vind. Er zijn niet veel jongens die dit zomaar uit zichzelf doen.


Vorig jaar heb ik voor het eerst echt zumba lessen gevolgd. Het is op zich wel leuk met al die muziek enzo, maar eerlijk is eerlijk: ik kan niet dansen en het is net alsof mijn heupen op vakantie zijn ofzo, want bewegen doen ze bij mij niet xD! Dus het is niet echt mijn favoriete dans geworden. Ik kan er nooit zo tegen als iets mij niet lukt. Pff ik zal altijd jaloezie hebben voor alle meiden die dat heupen schudden wel kunnen, vooral die buikdanseressen! Als je het kan heb je geen idee wat een geluk je bezit, want ik zou het graag willen kunnen!

What can I say, I'm born this way! Ik ben nogal een skinny person. Dat heeft zo z'n voordelen, want wie wilt er nou geen plat buikje ^^! Wel soms irritant als mensen je vaak kennen als "het dunne meisje". Maar ach, het zij zo en het is mijn bouw! Daarbij gaat het erom of iemand gezond is en niet of iemand te dun of te dik is.


En zo zijn er wel meer dingen ^^! Dit waren er in ieder geval een paar =]!
 
Wat ik me dan afvraag...wat zijn jouw favoriete behaalde doelen?? 
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk dat je dingen op een rijtje heb gezet die je al gedaan hebt, heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten