Back to the twenties!

Yeah, vandaag kan ik met trots de fotoshoot laten zien die ik pasgeleden gedaan heb! We zien er zo anders uit! En dat is juist het leuke aan fotografie! Door visagist Frederike Wielaard zijn we helemaal in de make-up gegaan en omgetoverd tot mensen uit de jaren 20. Want dat is waar de fotograve Jacqelien Wielaard zo van houdt! Ze is gek op de oude stijl en wilt daarom graag verschillende dingen uitproberen en doen om het tot een leuk geheel te maken.
En voor ons (Channah en ik) was dat natuurlijk er leuk. We werkte er daarom graag aan mee. Wie wilt er nou niet een leuke fotoshoot doen =]?!
We zien er zo anders uit! En het was toch even wennen hoor, zo'n shoot. Ik heb het vroeger wel eens gedaan toen ik klein was, maar dat is niet te vergelijken denk ik met nu. Het leukste is denk ik dat we er juist zo anders uit zien, maar dat heb ik al vaker vermeld haha xD.
 
Ik wil dit zeker weer eens doen!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten