All That Matters

Nieuwe videoclip, nieuwe videoclip jeeehhh! Dit keer van Justin Bieber. Ik had net als andere bloggers al hadden gemeld wel wat nummers geluisterd, maar de videoclips lieten even op zich wachten. Maar vandaag zag ik dat Justin Bieber één nieuwe videoclip had van het nummer "All That Matters". Toevallig had ik dit nummer in m'n Spotifylijst gezet samen met de nummers "Recovery" and "Wait For A Minute"! Dus ben benieuwd of die andere nummers ook nog in een videoclip worden verwerkt ^^!

Het nummer "All That Matters" is echt weer zo'n nummer, die ik qua stijl niet zou verwachten bij Justin Bieber. Dit nummer heeft meer een R&B sfeer. Dus wel wennen om Justin met z'n babyface te zien in zo'n nummer met z'n volwassen lichaam om het zo maar eens te noemen haha! En voor de Justin lovers: HIJ IS OOK ZONDER SHIRT IN DE CLIP! Zeker niet verkeerd om te zien! Maar wel veelste kort in beeld haha!

Het meisje in de clip werkt er goed aan mee haha! Ik ben niet zo'n zware Justin fan als de meeste, maar als ik in die clip zou zitten, zou ik waarschijnlijk heel veel giechelen whaha xD. Ik denk dat veel meiden jaloers zijn haha ^^! Kijk en oordeel zelf zou ik maar zeggen!

Watcha think ??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten