Wow, die foto lijkt op de mijne!

Woesjh, ik had pasgeleden zoiets awkwards. Ik keek bij de top 17 beste Nederlandse instagram fotograven en zag iets wat gewoon apart, gaaf en vreemd is xD! Nummer 5. heeft namelijk een bijna identieke foto aan de mijne!

 
Het is zo grappig, omdat ik nooit had verwacht dat een foto, die ik twee jaar geleden had gemaakt bijna identiek is aan een foto die nu tussen de top 17 staat! Alleen, tja ik beschik niet over photoshop middelen =[. Maar op zich lijken ze wel, dus pretty awesome =P! Ik denk zelfs dat het dezelfde plek is! Cool gewoon: twee mensen hetzelfde idee ^^! Ik heb ook gelijk op haar Instagram gekeken en er zitten inderdaad veel mooie plaatjes bij =]!

Heb je ooit ook zoiets meegemaakt ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wow, heel apart! Gaaf zeg, het lijkt inderdaad dezelfde plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat toevallig :) Leuk dat je op mijn blog vertelde over je gapyear, en leuk dat het zo goed bevalt :) Weet je al hoe je verder je jaar wilt invullen en wat je hierna wilt gaan doen?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah gaaf! De foto's lijken inderdaad nogal op elkaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie...
    Jeetje echt heel vreemd....jou foto vind ik toch mooier

    New blogpost: review

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten