Victoria Secret modellen poseren niet alleen in ondergoed.

Nee nee, de Angels poseren ook weleens in iets anders dan ondergoed. Bijvoorbeeld voor de Vogue. Hier zie je tien van hun beste foto's uit de Vogue.
 
 
De Amerikaanse Lindsay danst in de Mexicaanse Vogue.
De Zuid-Afrikaanse Candice in het augustusnummer van de Russische Vogue.
 
 Adriana Lima, poseerde voor het oktobernummer van de Braziliaanse Vogue.
Behati Prinsloo (geboren in Namibië) in de Mexicaanse Vogue.
De Australische Angel Miranda Kerr stond afgelopen juni in de Vogue van Korea. 
Onze eigen Doutzen stond in het Nederlandse decembernummer van de Vogue.
Erin Heatherton ging nog naakter dan normaal gesproken op de foto voor de Italiaanse Vogue.
De Amerikaanse Karlie in de Britse Vogue.
Het model Lily Aldridge poseert op straat voor de Turkse Vogue.
 Het Braziliaanse model in de Vogue uit haar homecountry.
 
Vanavond zullen de Angels weer een super show lopen en zullen er optredens zijn van Taylor Swift, Fall Out Boy, A Great Big World en Neon Jungle. De show wordt pas 10 december uitgezonden op televisie.
 
Bron: VOGUE.
 
Which one is your favorite??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk om te zien! Ik vind alleen echt de kleding van Doutzen afschuwelijk haha - wie haar gestijld heeft daar mag naar mijn idee bekeken worden of hij/zij wel echt in deze wereld past haha ( oh wat ben ik weer lekker aardig vandaag ) en ik vind trouwens de eerste het mooiste, gewoon het geheel: het model, hoe ze erop staat en de jurk! en ohja de kleuren op de foto ( de filter? ) vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik waardeer in elk geval je eerlijkheid hierover xD! Niet veel mensen durven dat zo makkelijk =P!

      Verwijderen
  2. great blog! stop by anytime :)
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten