The best movie I've seen this year:

Dit jaar heb ik echt veel films gezien en aangezien we bijna aan het einde van 2013 zitten denk ik wel dat ik erover uit ben welke film ik de beste van dit jaar vind! Ankit (een vriend van mij)  zei al dat dit een hele goede film zou worden, die misschien wel de beste is. En tja, hij had gewoon gelijk!
 
Ik ben met Nina (vriendin van mij) naar Pathé de Kuip gegaan en toen we er aankwamen, was het UITVERKOCHT! Dus wij balen, want we waren zelfs voordat de film begon aanwezig! Maar gelukkig worden de gereserveerde kaartjes bij de laatste tien minuten altijd vrijgegeven. We hadden dus gewacht en BAM er was nog plek! Wij helemaal happy <3!
 
De film waar we heen gingen, kan je een beetje vergelijken met het verhaal van Romeo en Juillet (William Shakespeare).
 
Informatie:
Als Ram en Leela elkaar voor het eerst zien is het liefde op het eerste gezicht. Alleen zijn de JADEJAS (Ram’s familie) en RABARIS (Leela’s familie) al meer dan 500 jaar elkaars vijand en is de liefde tussen Ram en Leela ongeoorloofd.
 
Ram Leela is een modern verhaal dat zich afspeelt in het prachtige levendige landschap van Gujarat, verwoven met zang en dans. Ram en Leela vechten tegen de wereld om hun eigen dromen waar te maken. Wat zal er gebeuren als ze hun liefde bekennen aan de wereld? Zal hun familie het accepteren of worden ze voorgoed verbannen?
 
Taalversie: Hindi (met ondertiteling in het Nederlands).
 
Trailer:
De film die ik dus helemaal te gek vind heet Ram-Leela en is een echte Bollywood film <3! Iets waar ik steeds meer addicted aan begin te raken. Het is anders, maar toch prachtig en super om naar te kijken. Daarbij, waarom zou je jezelf niet verrijken met de cultuur, muziek en kunst die de wereld te bieden heeft! Het is zonde als je dat allemaal misloopt! De hoofdrolspelers zijn Ram (Ranveer Singh) en Leela (Deepika Padukone).

Soundtracks:
1. Ram chahe Leela - Bhoomi Trivedi (zie clip onderaand met ex Miss World Priyanka  Chopra).
2. Ang Laga De - Aditi Paul.
3. Dhoop - Shreya Ghoshal.
4. Ishqyaun Dhishyaun - Aditya Narayan.
5. Laal Ishq - Arijit Singh.
6. Lahu Munh Lag Gaya - Shail Hada.
7. Mor Bani Thanghat Kare - Aditi Paul ft. Osman Mir.
8. Nagada Sang Dol - Shreya Ghoshal ft. Osman Mir.
9. Poore Chand - Shail Hada.
10. Tattad Tattad - Aditya Narayan.

Ik vond het in elk geval een hele leuke film en soms waren er ook dingen die me deden denken aan bepaalde gebeurtenissen, dus dat maakt het extra leuk ^^! Verder is de film erg mooi gemaakt! En dan heb ik het nog geeneens gehad over alleen al de kleding en schoonheid van Deepika <3! Super mooi en geweldig met die romantische touch <3! Het einde is een beetje sad en mooi tegelijk! Zeker de moeite waard en een geweldige film om je liefde voor bollywood te prikkelen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten