Some people listen to music, others make it...

Ik dacht er laatst ineens aan, dat ik de afgelopen tijd helemaal niks meer heb later horen van mijn steeldrum voorderingen. Terwijl ik toch al veel gedaan heb! Onze groep voor de koning en koningin gespeeld, onze groep heeft gespeeld op de Fokveedag,  onze groep heeft ook nog gespeeld in Oostvoorne enz. Er zijn zelfs filmpjes van onze groep "Get Rhythm" op youtube verschenen. Ook is er iemand geweest, die de steelband in z'n testament heeft gezet! Hij vond het namelijk zo mooi, dat er nog mensen zijn, die nog zo bezig zijn met het maken van muziek. Verder hebben we nog gespeeld met een Duitse steelband "Calypsonic Steelband Orchestra" en hebben we kunnen investeren in nieuwe instrumenten, waardoor alles nu nog gaver klinkt!
 
De dag dat we gingen optreden voor de koning en koningin:
Brrr het was onwijs koud!
 
Fokveedag:
Aan het begin 0:15 =P! Maar tegenwoordig speel ik tenor (de leadpan) en geen bas meer =D!




Hellevoetsluis, onze introductie met de nieuwe instrumenten en de "Calypsonic Steelband Orchestra":





De Burchtfeesten Oostvoorne:


En voor nu laat ik het even hierbij! We zijn nu weer flink aan het oefenen. Vooral omdat we nu ook weer nieuwe leden erbij hebben gekregen, die op woensdag extra les krijgen. Tja, achttien nummers gaan er natuurlijk niet zomaar in. Ik kan nu "Lambada", "Babylon", "Marina" en nog wat nummers, maar we hebben er ook alweer een nieuw nummer bij genaamd "Marianne". En die is nog best lastig! Maar het gaat goed komen en binnenkort misschien weer wat optredens =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten