Shabu Shabu!


Afgelopen week ben ik met mijn zus en zusje naar een sushi restaurant geweest! Ik ben al eens vaker bij sushi restaurants als Sumo geweest, maar dit keer gingen we eens naar Shabu Shabu! En om eerlijk te zijn had ik daar best wel weer behoefte aan!

Ik helemaal blij dat ik een krab (kani) had gegeten! Want zoiets leek mij zo eng om te eten! Wat bleek is het namaak krab die ze een sushi gebruiken en dus geen echte krab.

My little sister just finished her vanila ice ^^!
My fav bij een sushi restaurant: Tori Teriyaki <3!
 
Ik had allemaal plannen om 23 gerechten minimaal te eten, maar eindige geloof ik met 11 xD. Ik zat bomvol! Maar we hebben wel een leuke avond gehad. Toch als ik een vergelijk moet maken tussen Sumo en Shabu Shabu, kies ik voor Sumo. Ik vind hun gerechten kwalitatief net iets lekkerder. Dus next time weer een Sumo <3! Of er moet ineens weer een bekend nieuw sushi restaurant geopend worden in Rotterdam. Dan zal mijn nieuwsgierigheid mij weer daarheen leidde denk ik haha ^^!
 
What your favorite sushi restaurant??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten