Outfit looks!

Soms heb je van die dagen, dat je ineens zin hebt om foto's te maken en een hele outfit bij elkaar te rapen! Pas geleden was dat toevallig zo en ik en mijn zusje gingen gelijk met de camera aan de slag!
 

Bij mijn outfit droeg ik eindelijk weer eens mijn roze H&M trui uit de collectie van Lana Del Rey! Het is echt zo'n warm pluche achtig ding! Verder gewoon een legging van Coolcat, ketting van Primark en de hakken en muts weet ik niet meer =P!
Mijn zusje droeg over het algemeen alleen maar Primark, behalve dan het shirt. Maar waar die vandaan komt is ook weer een mysterie haha!
Hierbij had ik de bandana van Primark. Ja wat zijn we rijk geweest die dag aan kleding xD! De jas is weer een mysterie en de short is van Coolcat.
Zo dat was het dan weer! Wij beide vinden het fotograferen erg leuk om te doen, dus wie weet komt er laters meer. Altijd grappig om een beetje te kloten met de camera =P!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten