Norsk Sjømannskirken watte?!

Nog meer vreemde religie kerken in Rotterdam?? Jazeker! We hebben ook nog een Noorse kerk in Rotterdam, die toch net weer even iets anders is dan de kerken die je normaal ziet! De kerk staat bekend als de Norsk Sjømannskirken oftewel: De Noorse Zeemanskerk!
 

Het is een kleine maar leuke kerk om te bezoeken. De mensen die er wonen zijn ook van Noorse afkomst, dus hoe Noors wil je het hebben ;)??
Aan het uiterlijk en de details merk je eigenlijk al gauw dat dit niet zomaar een normale kerk is die je in het alledaagse leven ziet.
En eindelijk eens een plek waar ik er zo in kon lopen <3!
Deze kerk was eigenlijk ook wel leuk om te bezoeken. Het was weer een totaal andere sfeer, maar juist dat aparte trekt mij wel ^^!
 
Binnenkort hoop ik nog wat boeddhistentempels, moskeeën en andere kerken te bezoeken. Dus wie weet wat er nog komt ^^! Wel gaaf dat dit allemaal in Rotterdam te vinden is !
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk dat je ook over dit soort dingen blogt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik hoop ook dat ik dit meer kan doen =]!

      xxx!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten