Fotograaf zijn, is oh zo charmant!

Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Laatst zag ik bij Fotografille zo'n leuke en herkenbare post voorbij komen! Het ging erover, dat fotograven soms de meest aparte houdingen aannemen en dingen doen waar je toch even raar van staat te kijken. Het bijzondere hieraan is juist dat je een heel ander beeld te zien krijgt, dan het geweldige plaatje als eindresultaat. Sta je er weleens bij stil hoe zo'n foto tot resultaat komt?? Gelukkig worden er ook foto's van de fotograven gemaakt en levert dat de meest hilarische beelden op waarvan je staat te kijken!

Ik zelf herinner mij dan ook de vage momenten die ik had! Ik wilde ooit een foto van mijn vader en zusje maken. Om hun er helemaal op te krijgen, ging ik wijdbeens door mijn hurken... En dat met een mini Schots rokje aan! Do I need to say more?? Ik was denk ik iets te veel een openboek op dat moment! Jup erg beschamend en niet zo charmant!

Hier nog wat voorbeelden van andere fotograven:
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!Fijn beroep, dat fotograaf zijn!Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
Jup, I've done this to hahaha xD.
Fijn beroep, dat fotograaf zijn!
photographers life funny 8 A photographers life is no walk in the park (34 Photos)
photographers life funny 24 A photographers life is no walk in the park (34 Photos)
 
En het aparte is dat ze waarschijnlijk geen idee hebben hoe apart ze eruit zien als ze foto's maken. Ik zelf heb dat namelijk ook niet, tot iemand mij erop wijst. Zoals bijvoorbeeld, die keer met dat mini rokje van me xD! Voortaan gewoon een broek...
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. hahaha ik moest zo lachen om die vier mannen
    die wegrennen om die beer die eraan komt gerend hahaha
    ze trekken precies het gezicht van the hangover!

    liefs
    en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten