Eurovision Song Contest 2014 and our country will be represented by:

Volgend jaar is er weer een Eurovision Song Contest met verschillende landen, die zich laten vertegenwoordigen door één of meerdere artiesten! Wie er gaat winnen is dan altijd spannend, want stiekem hoop je dat jouw land natuurlijk de nummer één is!
 
Anyways, de artiesten voor Nederland zijn nu alweer bekend gemaakt! Ze staan bekend onder de naam "The Common Linnets". Waarschijnlijk rinkelt er nu nog geen belletje bij je, maar vast wel als ik je vertel uit wie deze eenmalige band bestaat. The Common Linnets bestaat uit Waylon en Ilse de Lange!
 
Op Facebook las ik alweer wat negatieve comments van mensen in ons land, die het er weer niet mee eens zijn. Zij zagen liever andere artiesten naar het Eurovisie gaan. Wat ik ergens wel jammer vind, want eigenlijk vind ik deze artiesten helemaal niet zo slecht. Het zijn misschien niet de artiesten die ik zo 1, 2, 3, zou opnoemen, maar we hebben dit jaar volgens mij best goede artiesten in vergelijking met de meeste voorgaande jaren. Ik vind het in elk geval geen vreselijke keuze. Ik hoop alleen dat ze geen ballad gaan doen!!! Ik braak die dingen zowat uit op het Eurovisie. Ik heb hun nummer nog niet gehoord en dat doe ik voorlopig ook nog niet, want ik wil verrast worden. Maar qua artiesten denk ik wel dat er nog best wat leuks uit kan komen, dus ik ben benieuwd ^^!
 
Ook zijn er positieve comments! En dan ook nog door bekende Nederlanders:
Jeroen van der boom: ‘Veel succes @IlseDeLange en @waylonline bij het #Songfestival. Gaat helemaal goed komen!’
Gordon:  ‘Geweldige keuze Ilse en Waylon! Twee geweldige stemmen en artiesten!! Heel blij mee! Nu hopen op een top nummer!’.
Jan Smit:  ‘Heel erg trots op de Nederlandse #Songfestival inzending voor 2014!’
 
Marco Borsato: ‘Yes! @waylonline en @IlseDeLange samen naar het Eurovisiesongfestival!! Dat betekent een inzending waar Nederland trots op kan zijn! #ESF2014.’
 
Wolter Kroes:  ‘Geweldig dat @IlseDeLange en @waylonline ons gaan vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Het best wat Nederland heeft gaat het flikken.’
 
Mijn vraag aan jou dus... wat vind jij van de keuze om The Common Linnets/ Ilse de Lange en Waylon te sturen??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oehh leuk! Ik wist het niet. Ik vind het goede artiesten dus heb er wel vertrouwen in :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten