Chicks And The City!

Afgelopen week heb ik niet stilgezeten! Behalve me intensieve werkschema (die volgende week nog een over de 40 uur gaat lopen) ben ik ook nog met me zusje mee geweest naar het radiostation. Die heeft zich opgegeven voor een nieuwe baan bij de radio. De zender staat bekend onder de naam: Chicks And The City en is elke woensdag te beluisteren van 19:00 tot 20:00! Er worden veel artiesten geïnterviewd, waaronder afgelopen week Bibi van Oh Oh Cherso!
 
Me zusje wilde niet alleen gaan, dus vanuit me werk heb ik me gehaast om op tijd die metro te halen (wat maar op het nippertje lukte)! Nou daar stonden we dan bij de radio Rijnmond (ik helemaal dood van een dag werken xD). Toen we in de kamers waren heb ik maar even snel m'n werkkleding daar moeten verwisselen en mochten we daarna naar binnen.
 
Deze week had mijn zusje haar proefdag om even te kijken hoe alles in z'n werk gaat en tegelijker tijd stonden we oog in oog met Bibi! 
De eerste kamer waar de radio geregeld wordt.
(even een break)
Bibi in the middle.
 
Er waren best veel dingen anders dan verwacht. Ik dacht,  er is gewoon een vage kleine kamer waar radio gemaakt wordt en de werknemers lekker koffie zitten te drinken haha! Maar in werkelijkheid, was er echt een heel gebouw voor, wat vlakbij de studio's van zo:Raymann en De Dino Show staat. De teksten die gezegd worden houden ze voor hun gezicht en lezen ze op terwijl ze door de microfoon praten. Wat ook weer heel anders was, want ik dacht dat de mensen die bij de radio werkte alles er gewoon PLOP in één keer uitflapte. Dat schijnt weleens te gebeuren, maar over het algemeen hebben ze de tekst gewoon voor zich.
 
Maar mijn zusje gaat dus bij die meiden horen, die brutale interview vragen moet stellen aan bijvoorbeeld BN'ers als Bibi. Ben benieuwd!
 
Dankzij onze komst kregen we ook nog een goodiebag mee! En Bibi kreeg toevallig dezelfde mee:
Het was wel leuk om haar te zien. Ze is heel knap en ook grappig! Mijn zusje kon het ook niet laten om te vragen over haar wimpers!
 
Channah (zusje): Hoe krijg jij je wimpers zo?
Bibi: Oh dat moet je aan me moeder vragen, zij heeft dat voor mij gedaan!
Channah verbaasd: Huh, doet jouw moeder je wimpers??
Bibi: Nee joh! Zij heeft mij gemaakt xD!
 
Jup, hele belangrijke gespreken whaha xD. Verder was het ook wel grappig, dat Bibi (bij de vraag: wat wil je worden, als je alles wat je maar wilt, kan worden), GROOT antwoord! Want tja, ze is best wel klein. Veel kleiner dan gedacht ook! Maar dat ze dan dat antwoord gaf was ook wel grappig, aangezien iedereen in die ruimte dacht dat ze een speciaal beroep zou opnoemen xD.
 
Anyways, weer een leuke ervaring rijker en ik hoop dat mijn zusje het er leuk gaat krijgen!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten