zo: Raymann!

Haii, ik ben weer een soort van terug haha. Ik blijf druk bezig met films kijken, werken, chatten met vrienden uit het buitenland, bollywoods films in Pathé kijken en uitgaan! Heel gezellig dus allemaal, maar het neemt ook tijd in.

Anyways, ik ben vorig weekend nog naar de show zo Raymann geweest met Jeannette, Cynthia en Ruth (my friends). Ik kon gelukkig gratis mee, dus dat zat me weer mee haha ^^!

Toen ik ging had ik eigenlijk nog geen idee, wat me te wachten stond. Ik wist dat Ben Saunders langskwam (die ik alleen maar van naam en gezicht herken) en dat Raymann de show presenteerde. Voor de rest had ik het eigenlijk nog nooit gezien en ben ik ook nog nooit naar shows geweest, die op televisie worden uitgezonden! Dus voor mij een hele happening!

Toen ik er was, bleken er allemaal bekende Nederlanders aanwezig te zijn! Ik kende ook wel iedereen zo van gezicht, maar ik kijk nooit naar GTST of wat dan ook met Nederlandse mensen erin. Ja oké, ik kijk Oh Oh Cherso , Holland's Next Top Model, 3 op reis en The Face. Maar voor de rest, GEEN IDEE! Cynthia en Ruth daarentegen zijn trouwe GTST fans en werden helemaal wild bij het zien van enkele spelers uit de serie haha! Maar voor mij zouden het net zo makkelijk mensen kunnen zijn die ik in de groenenzaak zou tegenkomen xD. Dus ik was wat rustiger. Wel ben ik (om toch maar met de rest mee te doen) op de foto geweest met enkele BN'ers waaronder Ben Saunders haha:
Na lang wachten mochten we dan eindelijk de zaal in. Wat veel camera's! Daar wordt je toch gewoon nerveus van xD?! Ik werd er wel een beetje zenuwachtig van haha.
Maar het was wel leuk om bij te wonen! Ik heb de aflevering nog niet helemaal afgekeken, maar voor nu stond ik er alleen met me rug op =P! Volgende keer hoop ik de Dino Show nog eens bij te wonen =D! Dat lijkt me wel gezellig om ook eens te doen ^^!
 
Kijken jullie weleens zo Raymann??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten