Tag: First Things!

De laatste tijd probeer ik weer meer ruimte voor het bloggen te maken. Aangezien ik er toch wel veel meer op wil posten en ook lezen ^^! En laatst scrolde ik wat door de blog van Annelie en zij had een onwijs leuke tag! Uiteindelijk twijfelde ik er ook niet over om het over te nemen haha ^^! Het is ook vrij simpel, want je antwoord gewoon over het eerste wat je dan doet/overkomt =P!
 
Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt
Het eerste wat ik doe is op m'n mobiel naar de tijd kijken xD. Dan weet ik hoe lang ik nog kan luieren in me bed ^^! Ik zet mijn wekker altijd 2 uur van tevoren, terwijl ik maar tien minuten moet lopen van me huis naar me werkplek. Maar ik heb graag extra tijd, want ik kom zo moeilijk me bed uit!
 
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga eigenlijk niet naar de sportschool. Ik doe wel soms bodypump als ik er zin in heb. En dan kijk ik altijd eerst welke outfit ik daarvoor aantrek haha ^^!
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Na me lange dag werken, pak ik gelijk me laptop! Ik ben er zowat mee getrouwd! Ik check dan over het algemeen mijn Facebook, waar ik bijna 24/7 achter zit.
 
Eerste auto
Hmmm, not yet. Maar als ik een auto krijg, dan zal het wel die van m'n ouders worden. Al ga ik natuurlijk liever voor een Audi A8! Ik houd van Audi's ^^!
 
Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Ik heb nog nooit een verkeersovertreding gedaan eigenlijk. En op het van een gladde brug afvallen met me fiets na ook geen ongelukken gehad gelukkig xD. Wel bijna door een vrachtwagen platgedrukt met onze auto. Het was laat in de avond en die vrachtwagen had ons niet gezien. Sindsdien heb ik wel een angst voor vrachtwagens op de weg. Ik wou dat ze die vrachtwagens een aparte rijstrook gaven zeg!
 
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Het eerste ding dat ik wilde worden kwam geloof ik in me op toen ik een tijdschriften aan het knippen was. Toen wilde ik dolgraag model worden xD. Tja, ik ga er maar gewoon niet om liegen hè + ik weet zeker als een van jullie zo'n aanbod zou krijgen, dat jullie die zeker zouden pakken, dus zo gaar is het ook weer niet =P!
Eerste keus qua drinken
Milkshakes! Ik ben echt addicted aan die dingen <3!
 
Eerste keus dessert
Een dame blache, without a doubt <3!
 
Eerste liedje dat in je opkomt
Babylon, ik weet niet van welke artiest het is, maar ik ben net van me steeldrum les gekomen en heb vele nummers gespeeld waaronder deze. Dus ik zit nog steeds met dat deuntje in me hoofd =P!
 
Eerste grote aankoop
Ik denk me Canon camera, waarvoor ik vijf verjaardagen gespaard heb! Ik wilde dat ding zo graag! Maar ja, geld hè! Het is niet altijd zo easy ;)! Het voordeel van dit nadeel is wel dat ik tenminste producten koop waar ik ook echt veel gebruik van maak en plezier mee heb =P! Elk nadeel z'n voordeel ^^!
 
Eerste baantje
Oh gosh, m'n eerste baantje! Ik weet nog goed dat ik never nooit wilde beginnen met een krantenwijk. Iedereen zei altijd tegen mij:"Je moet toch ergens ergens beginnen."En als ik ergens een hekel aan heb,is het die zin hahaha! En gelukkig, heb ik lekker eigenwijs gedaan en ben ik ergens anders begonnen. Namelijk bij de groetenzaak,waar ik het onwijs naar me zin heb haha. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb niks tegen postbezorgers, maar ik wil gewoon niet ergens beginnen waarvan anderen zeggen dat ik daar moet beginnen xD.
Eerste keer in het vliegtuig
Dat was eigenlijk al toen ik een baby was! Ik vloog toen met mijn ouders naar "Isla Margarita". Een eiland dat bij Venezuela hoor (Zuid-Amerika). Gelukkig heb ik er nog videobeelden van ^^! Ik wil er ooit ook nog eens terug, omdat het toch wel een mooi land is om te bezoeken <3!
 
Zo dit was hem alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en neem het gerust over als je dat wilt <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten