Russiche kerk in Rotterdam?

Vorige keer poste ik een blog over Rotterdam, die in bezit is van de grootste moskee van Europa: De Essalam Moskee! Nu blog ik weer over een ander speciaal religieus gebouw in Rotterdam. Namelijk een Russiche kerk! Ja die hebben we echt! Toen ik en mijn zus er voorbij liepen, dacht zij eerst dat dit ook een moskee was vanwege de gouden koepel. Maar ik had op internet al wat research gedaan en wist dat dit een Russische orthodoxe kerk is.
Ook weer zoiets heel aparts om te zien eigenlijk. Wel was het er helemaal stil en was er niemand in de buurt. Dus ook kon ik hier helaas niet in =[! Maar ik heb het in elk geval van dichtbij kunnen aanschouwen ^^!

Had je verwacht dat wij in Nederland een Russische kerk zouden hebben??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten