Poster Give Away: Demi Lovato (and some more)!

Ik heb ze eindelijk bij elkaar! Een stapeltje Demi Lovato posters, die ik weg kan geven =]! Mocht je geen fan van Demi zijn, dan heb je altijd de achterzijden nog met artiesten als JLS, Justin Bieber, Rihanna, Mainstreet, Channing Tatum, Avril Lavigne and many more ^^!
Er zijn maar een paar dingen die je hoeft te doen =P! 

1. Vertel me een getal tussen 1 en 50. (ik gebruik voor de eerlijkheid gewoon zo'n bingo ding en zie wel op welk getal die eindigt =P) 
2. Volg mijn blog via GFC en bloglovin'.

Dit zijn de posters, die je kan winnen:

Poster 1 (andere pagina's op dezelfde poster: Channing Tatum, Avril Lavigne en Rihanna):
Poster 2 (andere pagina op dezelfde poster: Tommie Christiaan uit Zorro):
Poster 3 (andere pagina's op dezelfde poster: Rizzle Kicks, Justin Bieber, Victoria Justice):
Poster 4 (andere pagina op dezelfde poster: Ryan Sheckler):
Poster 5 (andere pagina op dezelfde poster: Lady Gaga):
(van deze poster van Lady Gaga, kon ik geen kopie maken, omdat de poster te groot was, maar het is dezelfde poster =P).
Poster 6 (andere pagina op dezelfde poster: Makebelieve):
Poster 7 XL (andere pagina op dezelfde poster: JLS):
Poster 8 XL: (op de andere pagina: Mainstreet):
Is het nou zo dat je een poster al hebt en niet wilt, dan zet je dat er gewoon bij in de comments en dan zijn die posters voor de mensen die als tweede het goede getal hebben gezegd =P! Later dan spreken we via e-mail hoe het verzenden van de posters geregeld wordt, omdat ik niet weet wat als het prettigst gezien wordt.

Mocht je nog een verzoek hebben voor een bepaalde artiest, acteur/actrice, band, voetballer, BN'er, laat het me dan weten voor een eventuele volgende give away ^^!

Uitslag geef ik over een maand denk ik zo =P! Dan is er nog genoeg tijd =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten