MTV EMA's 2013!

Yeah, nog een maandje wachten en dan komen de MTV EMA's naar ons kleine kikkerlandje! Wie had dat gedacht?? Toen ik het ergens vorig jaar hoorde was ik blij verrast! Ik wilde gelijk een ticket kopen, maar het schijnt dat tickets niet te koop zijn. Je kan de tickets alleen maar winnen. Dus een klein beetje dissapointed was ik wel. Want ik wilde zo graag erheen. Hoe vaak gaan we meemaken, dat zoiets groots in Nederland plaats vind?
 
Anyways er kan al een tijdje gestemd worden ^^! Mocht je het nog niet weten, dan show ik hier een paar genomineerden =]! Alles wat dikgedrukt is, is mijn persoonlijke keuze ^^!
 
Best Song:
 
-                    Bruno Mars - Locked Out Of Heaven.
-                          Daft Punk ft. Pharrell - Get Lucky.
image
- Mackelmore & Ryan Lewis & Wanz - Thrift Shop.
-                                               Rihanna - Diamonds.
-    Robin Thicke & T.I. & Pharrell - Blurred Lines.
 
Best Pop:
- Justin Bieber.
- Katy Perry.
- Miley Cyrus.
- One Direction.
- Taylor Swift.
 
Best Female:

- Katy Perry.
- Lady Gaga.
- Selena Gomez.
- Taylor Swift.
- Miley Cyrus.
 
Best Male:
- Bruno Mars.
- Jay-Z.
- Eminem.
- Justin Bieber.
- Justin Timberlake.
 
Best Live:
- Beyonce.
- Greenday.
- Justin Timberlake. In verhouding tot anderen kan Justin het beste live zingen (aangezien sommige playbacken of niet altijd even zuiver klinken).
- P!nk.
- Taylor Swift.
 
Best New:
- Macklemore & Ryan Lewis.
- Imagine Dragons.
- Bastille.
- Icona Pop.
- Rudimental.
 
Best Rock:
- Black Sabbath.
- Green Day.
- The Killers.
- Kings Of Leon.
- Queens of The Stone Age.
 
Best Alternative:
- Paramore.
- 30 Seconds To Mars.
- Arctic Monkeys.
- Fall Out Boy.
- Franz Ferdinand.
 
Best Hiphop:
- Drake.
- Eminem.
- Macklemore & Ryan Lewis.
- Jay-Z.
- Kanye West.
 
Best Electronic:
- Afrojack.
- Daft Punk.
- Avicii.
- Calvin Harris.
- Skrillex.
 
Best Look:
- Justin Timberlake.
- Harry Styles.
- Lady Gaga.
- Rihanna.
- Rita Ora.
 
Best Push:
- Bridgit Mendler. 
- A$AP Rocky.
- Austin Mahone.
- Bastille.
- Icona Pop.
- Iggy Azalea.
- Imagine Dragons.
- Karmin.
- Rudimental.
- Tom Odell.
- Twenty One Pilots .
 
Best World Stage:
- Alicia Keys.
- The Black Keys.
- Fun.
- Garbage.
- Green Day.
Jason Mraz.
- Jessie J.
- Linkin Park.
- Macklemore & Ryan Lewis.
- No Doubt.
- Paramore.
- Rita Ora.
- Snoop Lion.
- Robin Thicke.
- The Killers.
 
Biggest Fans:
- Justin Bieber.
- One Direction.
- Lady Gaga.
- 30 Seconds To Mars.
- Tokio Hotel <3.
 
Best Video:
- Justin Timberlake - Mirrors.
- Lady Gaga - Applause.
- Miley Cyrus - Wrecking Ball. (De boodschap erachter dan)
- Robin Thicke & T.I. & Pharrell - Blurred Lines.
- 30 Seconds To Mars - Up In The Air.
 
Ik heb in elk geval geen idee of nou veel vanmijn keuze's zullen winnen. Ik kijk meestal met het stemmen niet naar me favoriete artiest, maar wat ik dan vind dat die artiest op dat gebied het beste kan. Behalve bij "biggest fans" dan. I love Tokio Hotel <3! Echt excited dat ze er weer bij zitten =D!

Wie is jouw absolute nummer 1 van de genomineerden??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Pfoe lastig. Van sommigen ben ik helemaal geen fan, maar kiezen tussen bijvoorbeeld Arctic Monkeys en 30 Seconds To Mars is toch wel echt moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb ik soms ook hoor! Ik ben al iemand die snel twijfelt en bij deze artiesten al helemaal!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten