Holland's Next Top Model Goes Europe (S6, Ep6).

Gisterenavond weer een leuke aflevering Holland's Next Top Model achter de rug! Dit keer ook nog eens extra leuk voor mij, omdat mijn vriendin Nina ook nog langskwam ^^! Maar goed, er was weer van alles gebeurd deze aflevering en in het begin konden we zien dat de meiden een catwalk oefening kregen waarbij ze al lopend gefotografeerd werden in het bos! Natuurlijk ging dit niet altijd goed en vooral bij Baldijntje was het dan ook lachwekkend om te zien hoe ze die jurk bij elkaar raapte xD Maar goed bij de een ging het dus beter dan bij de ander.

Hier in elk geval een top 3 van de beste foto's!

1. Anke.
Catwalk in het bos?
2. Lotte.
Catwalk in het bos?
3. Nikki.
Catwalk in het bos?
Later konden we ook weer de nieuwe gast jury te zien: Amanda Bretherton (directrice van Next Models). Bij Next Models worden zo'n 350 talenten, zangers, acteurs en modellen vertegenwoordigt. De modellen deden een casting bij haar en Amanda kon dan zeggen wie het volgens haar het beste deed. Degene die dit dan ook het beste deed, kreeg gelijk een leuke prijs mee! Namelijk dat het model die het beste presteerde de kans krijgt om naar een casting te gaan voor een fotoshoot voor twee Spaanse magazines met fotograaf Simon Harris! Amanda maakte het de modellen niet altijd even makkelijk met vragen als: "Wie vind je de beste Nederlandse fotograaf?" Aiii daar had Lotte bijvoorbeeld niet zo goed over nagedacht. Deze opdracht werd trouwens het beste gedaan door Bo!

Ook kwam er dit keer een fotoshoot...IN EEN VIJVER! Lekker bij zo'n verlaten landgoed waarvan je geen idee hebt wat er nou allemaal in ligt! De modellen kregen deze aflevering hun eerste commerciële shoot, waarbij de belangrijke kleur rood was. Dus met hun waterproof make-up en lange rode jurken zijn ze toen de vijver ingegaan en natuurlijk heb ik weer mijn persoonlijke top 3 =]!

1 Anke! (ik had dit eigenlijk al verwacht, want ik vond haar gezicht al perfect voor zo'n tandpasta merk, soms heeft iemand de look gewoon al.)
Sprankelende Glimlach
2. Baldijntje! I don't know why, maar toen ik deze foto zag, dacht ik for some sort of weird reason aan Katy Perry. Niet dat Baldijntje er zo erg op lijkt, maar zij had er hier iets van weg vond ikzelf.
Sprankelende Glimlach
3. Bo. Eigenlijk vond ik deze shoot qua resultaat bij iedereen (met uitzondering van Anke) wat tegenvallen, maar toch blijft Bo, of ze het nou minder of beter doet, altijd wel in mijn top 3 zitten ^^.
Sprankelende Glimlach
Maar eerlijk is eerlijk. Lachfoto's zijn vreselijk om te doen, tenzij je een fotogenieke lach hebt. Denk maar aan je schoolfoto ;)! Dat is een drama toch ;)?? En dan moesten de modellen ook nog half verkrampt in zo'n vijver liggen! Jup, deze shoot was wel lastig!
Sprankelende Glimlach
Later kwam dan weer het oordeel van de eliminatie! En wie o wie stonden er als laatste twee in de gevarenzone?? Dit keer weer Kelsey, maar ook Lotte! Bij Lotte had ik eigenlijk wel verwacht, dat zij makkelijk naar de finale zou gaan. Maar ja, daar stonden zij tegenover Anouk die maar één foto had! En dit keer was het de buurt aan Lotte om weg te gaan uit Londen en weer terug naar huis te vliegen!
 
Dus helaas kwam die verwachting van mij, dat Lotte in de finale zou komen te staan, niet uit. Dus ik ben benieuwd naar de volgende aflevering! Wie weet wat er nog voor verassingen bijkomen??
 
Wat vond jijzelf van de eliminatie en de shoot??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Lotte was bij mij ook een van de finalisten, ik vind Kelsey gewoon helemaal niets!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, so beautiful *_*

    Have a nice week,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten