Holland's Next Top Model Goes Europe - De Finalisten!

ByDanie collection door Bo, Anke en Nikki
(ByDanie, catwalk, model:Nikki)
 
Ja hoor! We zijn eruit, na vele afleveringen zijn de finalisten bekend! Dit keer was de aflevering meer een flashback van alles wat er de komende weken met hun gebeurd is en wat de mensen rondom hun omgeving er nou van vonden. Ook waren er nog wat catwalk shows, die werden uitgezonden van Nikki, Bo en Anke!

Zo kan ik nog wat foto's laten zien van Nikki en Soraya op de Copenhagen Fashion Week:
Nikki en Soraya op de Copenhagen Fashion Week
Let op het losse schoen detail! Oh wat was ze zenuwachtig toen haar bandje losschoot.
Nikki en Soraya op de Copenhagen Fashion Week
Nikki en Soraya op de Copenhagen Fashion Week
 
Ook was er een fashionshow van ByDanie samen met de modellen Nikki, Bo en Anke!
ByDanie collection door Bo, Anke en Nikki
ByDanie collection door Bo, Anke en Nikki
ByDanie collection door Bo, Anke en Nikki
I like the outfit of Bo <3!
ByDanie collection door Bo, Anke en Nikki
ByDanie collection door Bo, Anke en Nikki
Natuurlijk was de vraag, wie gaat er nu de vierde finalist worden?? Daelorian of Baldijntje?? Eigenlijk had ik het al gezegd in m'n vorige post. Daelorian ging door! Wel jammer voor Baldijntje, want ik denk dat ze het wel doorhad, dat ze niet door zou gaan naar de finale en ik denk dat ze het daar dan wel moeilijk mee had. Maar ja, het is een wedstrijd en ze is wel vijfde geworden! Toch voelde ik wel een beetje medelijden met Baldijntje, ook al was ik zelf ook voor Daelorian. Dit seizoen heb ik niet echt een favoriet gehad, maar ik vond ze wel allemaal over komen als lieve meiden, die niet teveel bitchen. En eigenlijk was dat wel eens beter dan dat goedkope gedrag van sommige modellen van vorige seizoenen. Je kon wel merken, dat deze modellen een hoge gunfactor hebben! En eigenlijk is het ook weleens leuk om zo'n kwaliteit bij meiden te zien!

Anyways, ik heb de afgelopen weken altijd een persoonlijke top drie gemaakt van de officiële fotoshoots en daaruit haal ik dan een favoriet =P! Misschien doen ze volgende week nog een andere fotoshoot, maar voor nu is mijn voorlopige top drie voor de titel Holland's Next Top Model:
1.Bo!!!
Bo
2. Anke.
Anke
3. Daelorian.
Daelorian

En van alle modellen bij elkaar had ik:
1. Bo.
2. Anke en Soraya.
3. Daelorian en Baldijntje.

Toevallig hadden de laatste twee evenveel punten van me =P! Dus twee keer een gedeelde plaats kan je zeggen. Ik vind het ergens wel jammer, dat Soraya er dan toch niet bij zat. Ze was er zo fanatiek in om als donker model te winnen. Dus ik was wel nieuwsgierig naar hoe ver ze kon komen  met haar doorzettingsvermogen.

Maar mijn keuze is duidelijk: BO! Maar Anke heeft mij moet ik zeggen ook erg verrast in Holland's Next Top Model! Aan het begin had ik niet verwacht, dat zij uiteindelijk nu ook in m'n top 3 zou staan =P! Dus ik vind het wel altijd leuk om aan het einde te kijken wie ik het meeste in m'n top drie heb gezet =]! En Anke is qua catwalk ook wel sterk, dus wie weet!

Wie is jouw nummer één voor de finale??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. k hoop dat daelorian wint, ik vind haar echt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daelorian kan wel prachtig op foto's staan maar ik vind der te emotioneel.. Bo is ook wel leuk maar die is hetzelfde.. Anke vind ik wel echt professioneel en eindelijk een keer een seizoen waar ze niet elkaars ogen uitkrabben..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Daelorian het beste in shoots, vind Nikki het knapst, maar denk dat Anke het wint omdat zij het op elk gebied goed kan en professioneel is. Bo vind ik ook wel leuk! En ik vind het erg leuk dat ze zo goed met elkaar omgaan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts