Halloween maand!

Jup het is weer oktober! Kom maar op met die Halloween maand dus! Ik wil er dit keer iets meer aandacht aan besteden dan voorgaande jaren en dat doe ik met een maand vol aan horror films of wat er dan ook een beetje mee te maken heeft ^^! Elke dag dus vol films ^^! Hier heb ik in elk geval het lijstje van films dat ik ga afwerken =D!
1 oktober: Cabin In The Woods.
2 oktober: I Know What You Did Last Summer.
3 oktober: Red State.
4 oktober: The Woman In Black.
5 oktober: The Fog.
6 oktober: Hocus Pocus.
7 oktober: Ghost Team One.
8 oktober: Riddle.
9 oktober: Big Bad Wolf.
10 oktober: Orphan.
11 oktober: The Lords Of Salem.
12 oktober: Insidious.
13 oktober: I Spit On Your Grave 1.
14 oktober: I Spit On Your Grave 2.
15 oktober: One Last Call.
16 oktober: My Super Psycho Sweet 16.
17 oktober: You're Next.
18 oktober: Warm Bodies.
19 oktober: De PLL Halloween Special.
20 oktober: Smiley.
21 oktober: Sinister.
22 oktober: Dark Shadows.
23 oktober: House At The End Of The Street.
24 oktober: Friday The 13th.
25 oktober: A Haunted House.
26 oktober: Scream 1/5.
27 oktober: Abraham Lincoln (Vampire Hunter).
28 oktober: Let Me In.
29 oktober: Sl8N8.
30 oktober: Mama.
31 oktober: Trick 'r Treat.

En ben ik dan zo'n horrorfilm fan?? NEE!!! Totaal niet, ik kan dan echt niet meer slapen! Maar een maandje griezelen heb ik er dan maar voorover dit keer haha! En daarbij zitten er ook wel wat horror/comedy-horror-fantasy films tussen en wat mindere enge anders overleef ik deze maand niet. Eén ding is zeker, na deze maand heb ik sowieso meer dan 31 films toegevoegd aan m'n gezien lijst =P!

Wat is jouw favoriete horror/thrillerfilm??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten